FayFerner Skrevet 22. juli 2016 #21 Skrevet 22. juli 2016 Første bud er at du og mannen din er nødt til å samarbeide, ellers kommer dere ingen vei med stesønnens oppførsel mot deg. Stesønn merker at det "tillates" at du er hans søppelbøtte, en man kan ta ut all gørra på, han tester stadig grensene for å se hvor langt han kan gå. Du er nødt til å få mannen din til å forstå dette. Han gjør sønnen sin en bjørnetjeneste. Og risikerer at du går din vei. Jeg vet at du vet at dette er første bud, du må bare sette hardt mot hardt. Når det gjelder stesønnens oppførsel så vil jeg anbefale å lese dere opp på Webster Stratton, "De utrolige barneårene", kognitiv atferdsterapi, evidensbasert forskning med svært gode resultater på bl.a barn og unge med ADHD. Boken er lettlest og gir helt konkrete råd til bruk i hverdagen med krevende barn. Forøvrig forutsetter dette et godt samarbeid mellom foreldrene, og da er vi der jeg startet ang første bud.
Feyfeyhey Skrevet 22. juli 2016 #22 Skrevet 22. juli 2016 (endret) Den 7/22/2016 at 13.30, AnonymBruker skrev: . Endret 7. august 2016 av Feyfeyhey
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå