Kendra1985 Skrevet 21. juli 2016 #1 Del Skrevet 21. juli 2016 Hei! Her skal jeg skrive opp hva jeg gjør, om det er å løpe en tur, gå en lang/kort tur, ta en styrkeøkt med kroppsvekt hjemme, eller hva jeg nå enn gjør😄 Jeg har samboer, en sønn , hus som vi renoverer, studerer fulltid og deltidsjobb. Det jeg fokuserer på i hverdagen er : Sønnen min/familie/venner Studiene/jobb Variert mat laget fra bunnen av Huset Og noe jeg skal prøve å få klemt litt mer inn, nettopp trening 😄 Dette blir det stedet hvor jeg får det ned "på papir", hvor jeg kan se tilbake på hva jeg har gjort/ikke gjort. Noe som også skal motivasjon 🙂 Nå er det full skjerpings, nå begynner det !!!! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kendra1985 Skrevet 8. august 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 8. august 2016 Tredemølle og styrke på treningsstudio 1 time idag 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kendra1985 Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2019 vekt idag: 70kg 40 min styrketrening hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kendra1985 Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2019 Syklet 30 min moderat tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 6. april 2019 #5 Del Skrevet 6. april 2019 Go, go, go!🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå