Lachesis Skrevet 20. juli 2016 #1 Del Skrevet 20. juli 2016 Bare en merkelig følelse. Jeg er eldre enn mamma fikk bli. Har alltid tenkt på henne og lurt på hva slags råd hun ville gitt meg opp igjennom årene. Men nå føler jeg meg plutselig ensom. Hun vet ikke mer. Jeg vet mer enn henne nå. Jeg har levd lengst av oss to. Og jeg vet jo inventing. Jeg bare raver rundt og håper at ingen ser rett igjennom meg her jeg later som om jeg er voksen. Jaja. Dagens lille hjertesukk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Del Skrevet 20. juli 2016 Klem til deg. ❤️ Anonymkode: 2fc38...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allure Skrevet 22. juli 2016 #3 Del Skrevet 22. juli 2016 Fikk tårer i øynene av dette, mange klemmer til deg TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Del Skrevet 22. juli 2016 Dette var nydelig skrevet. Ord til ettertanke. Anonymkode: bce0b...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 25. juli 2016 #5 Del Skrevet 25. juli 2016 Den Wednesday, July 20, 2016 at 23.11, Lachesis skrev: Bare en merkelig følelse. Jeg er eldre enn mamma fikk bli. Har alltid tenkt på henne og lurt på hva slags råd hun ville gitt meg opp igjennom årene. Men nå føler jeg meg plutselig ensom. Hun vet ikke mer. Jeg vet mer enn henne nå. Jeg har levd lengst av oss to. Og jeg vet jo inventing. Jeg bare raver rundt og håper at ingen ser rett igjennom meg her jeg later som om jeg er voksen. Jaja. Dagens lille hjertesukk. Dette var til ettertanke. til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 25. juli 2016 #6 Del Skrevet 25. juli 2016 Den Friday, July 22, 2016 at 18.18, AnonymBruker skrev: Dette var nydelig skrevet. Ord til ettertanke. Anonymkode: bce0b...26f Så ikke hva du hadde skrevet før jeg svarte. Vi så det samme tydeligvis, Nydelig var det uansett. Og noe underfundig <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungdame97 Skrevet 25. juli 2016 #7 Del Skrevet 25. juli 2016 klem❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 25. juli 2016 #8 Del Skrevet 25. juli 2016 Du kan og vet mye mer enn du tror Du kan helt sikkert gi råd til andre. Og du kan fortsatt tenke på moren din og lure på hva hun ville ha rådet deg til. For man kan få råd fra gode venninner, selv om de er yngre, ikke sant? Moren din vil alltid være moren din, og du den vesle jenta hennes, her har alder ingen betydning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lachesis Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 26. juli 2016 Tusen takk for klemmer og gode tanker. Det varmer. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #10 Del Skrevet 26. juli 2016 Den 20.7.2016 at 23.11, Lachesis skrev: Bare en merkelig følelse. Jeg er eldre enn mamma fikk bli. Har alltid tenkt på henne og lurt på hva slags råd hun ville gitt meg opp igjennom årene. Men nå føler jeg meg plutselig ensom. Hun vet ikke mer. Jeg vet mer enn henne nå. Jeg har levd lengst av oss to. Og jeg vet jo inventing. Jeg bare raver rundt og håper at ingen ser rett igjennom meg her jeg later som om jeg er voksen. Jaja. Dagens lille hjertesukk. Fikk klump i halsen av å lese dette.. Jeg har også mistet mamma. Det er 20 år til jeg er like gammel som hun ble. Noen er "gamle", men ikke rike på livserfaring i det heletatt. Mens andre er unge, med "gammel sjel". Hvem raver ikke rundt og håper at ingen ser rett igjennom en? Vi er nok flere enn vi tror.. Anonymkode: 83e53...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 26. juli 2016 #11 Del Skrevet 26. juli 2016 Denne tråden fikk meg selv til å tenke litt — og tenke etter og kjenne litt på den følelsen av å være eldre enn egen forelder. Nå var jeg såpass ung da far døde at jeg ikke hadde samme forholdet som du beskriver, men rart og vemodig er det åkke som. Klem til deg, @Lachesis Dr. A. Kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #12 Del Skrevet 26. juli 2016 Det der er faktisk det mest meningsfylte jeg har lest på mange år. Klem til deg. Om mamma ikke alltid vet, så støtter hun likevel Anonymkode: 97b94...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå