AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 jeg har strekkmerker bak knærne fra ungsomstida. Disse er hvite men vises om man står nært. Et 30 år i år og har ikke gått i shorts eller kort kjole/skjønt siden jeg fikk disse. Ønsker virkelig å kunne gjøre det. Noen som har samme problemstilling eller som gjør det? Anonymkode: c0fcc...712
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Kvinner flest har strekkmerker, også supermodeller Så ikke bry deg! Jeg har bakpå leggene men bryr meg ikke om andre ser det Anonymkode: 0e419...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg har strekkmerker bak knærne fra ungsomstida. Disse er hvite men vises om man står nært. Et 30 år i år og har ikke gått i shorts eller kort kjole/skjønt siden jeg fikk disse. Ønsker virkelig å kunne gjøre det. Noen som har samme problemstilling eller som gjør det? Anonymkode: c0fcc...712 Bader du heller aldri i sjøen eller soler deg ute, grunnet dette? AB 0e419...ba4 ga et svært fornuftig svar Evt kan du bruke foundation el.l. bak knærne om det hjelper deg Anonymkode: c99ee...fcf
KittenOfDoom Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Har også gamle (nå hvite) strekkmerker bak knærne, i tillegg til på sidene av magen, innsiden av lårene og over absolutt hele rompa. Aldri tenkt på at det er så ille, siden de er hvite og kun synlig når man er nærme. Aldri fått en eneste kommentar på det, og har de siste årene begynt å bruke shorts og korte skjørt uten å egentlig oppleve noen reaksjon på det. Fikk meg til å innse at usikkerheten rundt strekkmerkene lå i mitt eget hode- folk flest bryr seg ikke om andres strekkmerker Er 25 nå forresten og fikk de fleste av strekkmerkene da jeg var rundt 15. 1
Kittlingur Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Bare ta på kjole eller shorts og voila:) Jeg leter aldri etter strekkmerker eller lignende på andre kvinner. Faktisk så har jeg aldri "sett" strekkmerker før en noen faktisk gjør meg oppmerksom merkene sine. I tillegg har jeg kun møtt veldig få personer som kritiserer andres strekkmerker og de er som regel bitches som inge fordrar uansett. Synes du bør gjøre det du har lyst til 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Ingen bryr seg, iallefall ingen man trenger å høre på. Jeg blir trist av å tenke på at så mange kvinner svetter seg gjennom sommeren på grunn av noe så ubetydelig som strekkmerker. Egentlig har jeg lyst til å be de som sliter med dette om å rett og slett ta seg sammen. Hvis voksne damer ikke tør å gå i shorts engang, det er helt på trynet. Anonymkode: c6a13...079 1
Gjest Becky48 Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Jeg har hatt strekkmerker siden jeg var 12 iallfall, har aldri brydd meg noe om det. Alle har et eller annet. Få på deg et skjørt og nyt det lille vi har av sommer.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #8 Skrevet 20. juli 2016 Slutt å tøys! Du er flott som du er og kommer aldri igjen til å bli like søt som du er akkurat nå. For senere blir du også eldre... Drit i usynlige mini-merker og nyt sola. Ps: mine strekkmerker har vært store og mørkelilla, jeg fikk dem på ungdomsskolen, og de dekker både overarmer, pupper, mage, hofter, rumpe og lår. Jeg er fin uansett. Dine er usynlige for alle andre enn deg selv, og du er voksen nå. Anonymkode: 57ece...a15 1
Høsta Skrevet 20. juli 2016 #9 Skrevet 20. juli 2016 (endret) Åh, er så enig med andre over her! GI FAEN. Jeg har strekkmerker på magen, lårene, overarmene(!). Jeg har i tillegg vært selvskader så jeg arr på armer og lår. Jeg bryr meg ikke. Andre SER dem, men aldri opplevd at noen har reagert. Jeg tenker at de som bryr seg nevneverdig om andres strekkmerker er ikke folk man vil omgåes uansett! Tenker du mye over andres kropper og strekkmerker, ts? Endret 20. juli 2016 av Høsta 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå