AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Vet det er mange penistråder her, men har sett at jelqing har blitt nevnt. Noen menn her som faktisk har erfaring med det? Har det gjort kuken større? Er litt skeptisk da jeg har hørt litt miksede omtaler. Noen mener det funker og bare øderlegger kuken, mens andre mener det funker. Burde egentlig bare gi det et forsøk og se selv, for science. Har ikke noe tape på det. Anonymkode: 2b41f...4b0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Den blir ikke mindre ved å bruke den ihvertfall. Anonymkode: d00c7...2c3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den blir ikke mindre ved å bruke den ihvertfall. Anonymkode: d00c7...2c3 Er ikke det jeg lurer på. Lurer på om jelqing kan hjelpe meg å få en feitere kuk. Ingen menn her som har testa det ut? Anonymkode: 2b41f...4b0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det jeg lurer på. Lurer på om jelqing kan hjelpe meg å få en feitere kuk. Ingen menn her som har testa det ut? Anonymkode: 2b41f...4b0 Har prøvd pumpe, bathmate. Fungerer der og da og gir bedre kontroll, sterkere orgasme og hardere ereksjon. Der og da en 2cm tjukkere og ca 2cm lenger ereksjon. Ved bruk av penisring vil du få noen skikkelige årer etterhvert. Ikke overdriv. Max 20 minutt anbefales av urologer. Disse kan kombineres. Anonymkode: d00c7...2c3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd pumpe, bathmate. Fungerer der og da og gir bedre kontroll, sterkere orgasme og hardere ereksjon. Der og da en 2cm tjukkere og ca 2cm lenger ereksjon. Ved bruk av penisring vil du få noen skikkelige årer etterhvert. Ikke overdriv. Max 20 minutt anbefales av urologer. Disse kan kombineres. Anonymkode: d00c7...2c3 Ikke noe jelqing da. Jeg skal gi det et forsøk, og det vil ta tid. Noen hevder dem har gått fra 13 cm omkrets til 15 cm etter et år med jelqing. Er selv rundt 11-12cm, så om jeg kommer meg over 13 cm så vil jeg si meg fornøyd. Begynner i kveld! Anonymkode: 2b41f...4b0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #6 Skrevet 21. juli 2016 Ok. Etter nærmere undersøkelse viser det seg at jelqing ikke er en permanent løsning, men øvelser man må gjøre jevnlig for å opprettholde resultatene man oppnår. For lat til det der, så må nok bare bli fortrolig med en tynn, ubrukelig liten jævel av en kuk Fortykking kirurgisk er nok den eneste reelle løsningen, hvis man ikke gidder å bruke 20 minutter fem dager i uka på jelqing resten av livet Anonymkode: 2b41f...4b0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #8 Skrevet 21. juli 2016 11 minutter siden, Forundret.. skrev: Jelqing? googel Anonymkode: bcbc6...ad2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #9 Skrevet 21. juli 2016 4 minutter siden, Forundret.. skrev: Jelqing? Øvelser hvor man "melker" penis som øker blodsirkulasjonen, som vil føre til at svamplegemer i penis blir utvidet. Dette vil gjøre penis tykkere og lengre. Men ingen permanent løsning, dessverre. Anonymkode: 2b41f...4b0
Forundret.. Skrevet 21. juli 2016 #10 Skrevet 21. juli 2016 (endret) Slitsomt å styre med slikt da. Ville heller konsentrert meg og brukt tiden på å studert hvordan skape økt nytelse av det man gjør med partner. Endret 21. juli 2016 av Forundret.. Byttet dama med partner.. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #11 Skrevet 21. juli 2016 Du blir ikke bedre i senga av å ha større kuk. Anonymkode: 90a43...7d1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #12 Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, Forundret.. skrev: Slitsomt å styre med slikt da. Ville heller konsentrert meg og brukt tiden på å studert hvordan skape økt nytelse av det man gjør med partner. Siden dette ikke er permanent og man vil gå tilbake til originalstørrelse om man stopper så er jeg enig i at det blir for mye styr. Tykkere enn det jeg pakker vil definitivt gi dama økt nytelse. Men om jeg gidder å gjøre disse øvelsene daglig resten av livet bare for å opprettholde tykkelsen vet jeg ikke om jeg gidder heh Anonymkode: 2b41f...4b0
Gjest PetterPanne Skrevet 21. juli 2016 #13 Skrevet 21. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Etter nærmere undersøkelse viser det seg at jelqing ikke er en permanent løsning, men øvelser man må gjøre jevnlig for å opprettholde resultatene man oppnår. For lat til det der, så må nok bare bli fortrolig med en tynn, ubrukelig liten jævel av en kuk Fortykking kirurgisk er nok den eneste reelle løsningen, hvis man ikke gidder å bruke 20 minutter fem dager i uka på jelqing resten av livet Anonymkode: 2b41f...4b0 Hvis det forventes at damer skal bruke tid på å knipe for sexens skyld, så burde du også kunne ofre litt tid for sexens skyld du også. Ihvertfall hvis du er misfornøyd. Personlig har jeg lyst å kjøpe meg en bathmate slik en over her skriver. Tror det skal holde i massevis for meg
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #14 Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, PetterPanne skrev: Hvis det forventes at damer skal bruke tid på å knipe for sexens skyld, så burde du også kunne ofre litt tid for sexens skyld du også. Ihvertfall hvis du er misfornøyd. Personlig har jeg lyst å kjøpe meg en bathmate slik en over her skriver. Tror det skal holde i massevis for meg Ikke noe jeg forventer. Tror jeg heller får slå meg til ro med at seksuelt kommer tykkelsen aldri til å bli noe nytelsesgivende. Bør nok heller fokusere på å mestre noe annet enn sex for jeg vet jo at det er fåfengt Anonymkode: 2b41f...4b0 1
Gjest PetterPanne Skrevet 21. juli 2016 #15 Skrevet 21. juli 2016 Gi opp før du har prøvd. Skikkelig vinnermentalitet. Altså, hvorfor ikke prøve ? Kanskje det faktisk gir økt nytelse for begge? 20 minutter hver dag er enkelt. Bare sitt 20 minutter mindre på internett og kna på penisen i stedet.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #16 Skrevet 21. juli 2016 4 timer siden, PetterPanne skrev: Hvis det forventes at damer skal bruke tid på å knipe for sexens skyld, så burde du også kunne ofre litt tid for sexens skyld du også. Ihvertfall hvis du er misfornøyd. Personlig har jeg lyst å kjøpe meg en bathmate slik en over her skriver. Tror det skal holde i massevis for meg Husk å kjøpe rett bathmate. De må ikke være for stor eller for liten. Har du liten er model 20, er den normal gjelder model 30, er du stor er det model 40. Med omkrets over 17cm anbefaler jeg model 40. Erfarte at jeg klemte utstyret og bestilte ny model 40 som gjorde at det ikke skjedde igjen. Ellers så er lengden og en faktor, særlig ved lang og tynn. Effektiv og noe dama liker resultatet av. Anonymkode: d00c7...2c3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #17 Skrevet 21. juli 2016 28 minutter siden, PetterPanne skrev: Gi opp før du har prøvd. Skikkelig vinnermentalitet. Altså, hvorfor ikke prøve ? Kanskje det faktisk gir økt nytelse for begge? 20 minutter hver dag er enkelt. Bare sitt 20 minutter mindre på internett og kna på penisen i stedet. Åpenbart at tykkere gir økt nytelse for henne. Men som sagt det er ingenting permanent, og å ligge å kna kuken 20 minutter hver dag. Veit ikke as. Anonymkode: 2b41f...4b0
Forundret.. Skrevet 21. juli 2016 #18 Skrevet 21. juli 2016 Bathmate? Fy søren jeg har googla mye rart siden jeg ble medlem på KG.. *Google google* 1
Gjest PetterPanne Skrevet 21. juli 2016 #19 Skrevet 21. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Husk å kjøpe rett bathmate. De må ikke være for stor eller for liten. Har du liten er model 20, er den normal gjelder model 30, er du stor er det model 40. Med omkrets over 17cm anbefaler jeg model 40. Erfarte at jeg klemte utstyret og bestilte ny model 40 som gjorde at det ikke skjedde igjen. Ellers så er lengden og en faktor, særlig ved lang og tynn. Effektiv og noe dama liker resultatet av. Anonymkode: d00c7...2c3 Haha, takk for tipset. Men føler litt at dette var et skjult forsøk på selvskryt? JA, jeg er sjalu. Hihi Kompis, du trenger ikke større omkrets enn 17 cm. Du spjærer dama i to jo. Stakkars dame
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #20 Skrevet 22. juli 2016 10 timer siden, PetterPanne skrev: Haha, takk for tipset. Men føler litt at dette var et skjult forsøk på selvskryt? JA, jeg er sjalu. Hihi Kompis, du trenger ikke større omkrets enn 17 cm. Du spjærer dama i to jo. Stakkars dame Min erfaring er at det gjør de ikke, de er fleksible i bredden, men ikke i dybden. Som de med små må en med stor bare være flink med fingre og tunge, men i en annen rekkefølge. Anonymkode: d00c7...2c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå