AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Er det noen som vet om det går bra å bruke ovesterin sammen med Trisekvens? Over alt hvor jeg leser ser jeg at det ikke skal være nødvendig å bruke lokalvirkende østrogen samtidig med østrogentabletter, men hva gjør jeg når østrogentablettene ikke er tilstrekkelig? Jeg har brukt Trisekvens i flere år på grunn av tidlig overgangsalder, men slimhinnene blir bare tørrere og tørrere. Jeg ble anbefalt Replens, men jeg synes ikke den gir god nok virkning akkurat nå. Kanskje vil den fungere bedre senere når jeg har fått normalisert slimhinnene? Er det noen som har erfaring med dette? (Jeg skal forhøre meg på apoteket også, men det hadde vært greit å få høre andres erfaringer også) Anonymkode: 210be...2a5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Hva med å droppe Trisekvens og kun bruke lokalbehandling, hvis tørre slimhinner er hovedproblemet? Man skal jo helst ikke gå på systemisk østrogenbehandling i årevis, med mindre man er utrolig plaget av hetetokter f. eks. Anonymkode: 93863...4de
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva med å droppe Trisekvens og kun bruke lokalbehandling, hvis tørre slimhinner er hovedproblemet? Man skal jo helst ikke gå på systemisk østrogenbehandling i årevis, med mindre man er utrolig plaget av hetetokter f. eks. Anonymkode: 93863...4de Så ikke før nå at det er pga tidlig overgangsalder! Da er det vel en sak mellom deg og legen din primært? Anonymkode: 93863...4de
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om det går bra å bruke ovesterin sammen med Trisekvens? Over alt hvor jeg leser ser jeg at det ikke skal være nødvendig å bruke lokalvirkende østrogen samtidig med østrogentabletter, men hva gjør jeg når østrogentablettene ikke er tilstrekkelig? Jeg har brukt Trisekvens i flere år på grunn av tidlig overgangsalder, men slimhinnene blir bare tørrere og tørrere. Jeg ble anbefalt Replens, men jeg synes ikke den gir god nok virkning akkurat nå. Kanskje vil den fungere bedre senere når jeg har fått normalisert slimhinnene? Er det noen som har erfaring med dette? (Jeg skal forhøre meg på apoteket også, men det hadde vært greit å få høre andres erfaringer også) Anonymkode: 210be...2a5 Det du spør om er på kant med reglene på kropp og helse. Ring legen din eller apoteket og spør. Anonymkode: dbbae...208
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du spør om er på kant med reglene på kropp og helse. Ring legen din eller apoteket og spør. Anonymkode: dbbae...208 Det er ikke på kant med reglene og spørre om andres erfaringer. Ovesterin er et reseptfritt legemiddel, og det er ingenting i veien med å prøve uten videre, men jeg ville som sagt høre andres erfaringer først Anonymkode: 210be...2a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå