AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Min kone fyller 40 om noen måneder, og ønsker å gi henne en skikkelig oppmerksomhet, og lurer på om dere kan komme med forslag. Vi er barndomskjærester, sammen fra vi var 15, gift når vi var 22, og jeg elsker henne mer enn noen sinne. Hun er perfekt på alle mulige måter. Selvsagt har vi våre utfordringer som alle andre forhold, ingen er perfekte, men for meg er hun drømmekvinnen som jeg vil være med resten av livet. Klarer ikke tenke tanken på å leve uten henne. Ok, høres kanskje ut som en skikkelig fløtepus her nå, men det er nå slik det er Så jeg ønsker egentlig å overraske henne med noe virkelig flott, og er ute etter tips. Har lekt litt med tanken på en romantisk reise til sydligere strøk, og setter pris på forslag til destinasjon og aktiviteter.... Anonymkode: cb266...b85 1
Cookiemonster Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Så utrolig koselig å høre noen snakke så varmt om sin kjære, selv etter så mange år. Du høres ut som en veldig bra ektemann :-) Du bør ihvertfall si til henne det du skriver her - fine ord ! -Jeg hadde selv satt veldig stor pris på en romantisk reise til sydligere strøk... Thailand, Vietnam, Dubai, Mexico etc 2
Gjest PetterPanne Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Campingtur til Larkollen. Neida, men kan jo være greit å vite hvor stort budsjett du har? Så kanskje vi kan hjelpe deg få til noe spektakulært?
aerox Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 En heftig reise et vel alltid en innertier😁Sightseeing fra hellikopter? Noen dager på en rå hotell suite? Safari i Afrika? Strikkhopp sammen?
Reveenka Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Hva liker kona di? Ta utgangspunkt i hennes interesser eller drømmer. Eller ta utgangspunkt i reisen deres sammen. Noe som gir gjenklang er bedre enn en grandios markering - tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Så fin tanke. Håper min mann tenker i slike baner 😍Spørs på budsjettet, om dere har barn som andre kan passe/tidsramme for ferien, og når på året, men en drømmeferie er jo en kjempefin gave. Og det beste er jo om du fikser og booker, ikke bare skriver på et kort at hun for en drømmereise (som du betaler fra felles økonomi), og hun må finne reisemål, billetter, hotell osv.. Kjenner nemlig til noen slike tilfeller. For romantikk ville jeg valgt Maldivene eller Amalfikysten. Zanzibar er også fint, men må du fly med Kenya Airways siste stykket, så dropp det (100% overbooking og dermed fare for at dere ikke kommer med flyet når dere skal). Mauritsius skal og være bra. Er hun en sporty type som "må gjøre noe", så er gjerne Mexico bedre, Gardasjøen eller Comosjøen, er hun glad i shopping og uteliv er vel NY eller Dubai best. Legg litt penger i valg av hotell. Anonymkode: 1ab2f...81f
Jerry Lee Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Degsjøl på ditt aller beste på alle måter. ☺
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #8 Skrevet 20. juli 2016 Jeg fyller 40 til neste år og ønsker meg en tur til New York, har inntrykk av at mange jenter/damer drømmer om en tur dit. Så har hun ikke allerede vært der vil jeg tro det er en ganske bankers destinasjon som passer de fleste uansett interesse. Anonymkode: 8f646...b4e
ElectricScum Skrevet 20. juli 2016 #9 Skrevet 20. juli 2016 Hva med dette cruiset til Karibia? http://70000tons.com \m/ \m/ Hadde jeg satt pris på iaf!
Akay Skrevet 20. juli 2016 #10 Skrevet 20. juli 2016 Tror du har bommet litt jeg for verdens beste kone har jeg Hun fylte forøvrig nettopp 34 men ønsket seg ny telefon så da ble det handlet inn toppmodellen av iphone (6s 128gb) til henne. Kanskje ikke så minneverdig men... Blir cruise i karibien på henne når hun fyller 40 hvertfall 2
John_Felipe Skrevet 20. juli 2016 #11 Skrevet 20. juli 2016 Uansett hvor dere reiser så tror jeg det blir bra, så lenge dere er sammen og hennes kjærlighet like sterk som din for henne. Tenk litt tilbake og prøv å husk om det er noen steder hun har nevnt at hun ville reise til? Kansje hun nevnte noe for mange år siden, men fikk aldri til å reise dit? Eller noe hun ha villet gjøre men aldri fått det til? Eksempel på dette kan være å ville hoppe strikk fra en bro (dont worry! bare et eksempel! er på min bucket list) Hva dere kan finne på kommer an på hva dere liker, vanskelig å nevne noe når vi ikke kjenner dere. Fortell litt om dere. Men om du vil gjør dagen helt spesielt for henne, så kan du gjøre no som du vet hun liker. Spiller ingen rolle om du liker det eller ikke, er hennes dag og du blir med! Med en positiv holding seff! Jeg tok med en jeg datet en veldig god stund til London for å se på Phantom Of The Opera. Ikke at jeg hadde noe intresse for den typen underholding. Hun trodde vi bare skulle en liten weekend tur til London for god mat og litt shopping men du skulle sett reaksjonen hennes da jeg tok fram billettene Veldig overraskende i hennes gode selskap så likte jeg veldig godt Phantom Of The Opera. Kansje det bare er sånn at uansett hva man gjør, så lenge man er med en person man liker så blir det bra uansett 25 år sammen er sjeldent!! Dere er utrolige heldige! Jeg liker å skrive, er ikke no spesielt flink til det men for meg personlig så er det 10 ganger lettere å få ned ting på papir enn å komme på alt på en gang. Så hva med et brev fra deg til henne hvor du finner et rolig sted hvor enn du bestemmer deg for å reise til og lese det opp for henne? Corny/cheeeesy men det er for din kjære så hvorfor ikke? Lykke til TS! Truelove is hard 2 find, May your happiness and Love last 4 ever 1
Gjest Belle âme Skrevet 20. juli 2016 #12 Skrevet 20. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Min kone fyller 40 om noen måneder, og ønsker å gi henne en skikkelig oppmerksomhet, og lurer på om dere kan komme med forslag. Vi er barndomskjærester, sammen fra vi var 15, gift når vi var 22, og jeg elsker henne mer enn noen sinne. Hun er perfekt på alle mulige måter. Selvsagt har vi våre utfordringer som alle andre forhold, ingen er perfekte, men for meg er hun drømmekvinnen som jeg vil være med resten av livet. Klarer ikke tenke tanken på å leve uten henne. Ok, høres kanskje ut som en skikkelig fløtepus her nå, men det er nå slik det er Så jeg ønsker egentlig å overraske henne med noe virkelig flott, og er ute etter tips. Har lekt litt med tanken på en romantisk reise til sydligere strøk, og setter pris på forslag til destinasjon og aktiviteter.... Anonymkode: cb266...b85 Eit cruise? Reise til eit eksotisk land typ Barbados eller Australia? Ordentlig romantisk ferie til Paris og ete på toppen av eiffeltårnet(Resturant)?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #13 Skrevet 20. juli 2016 Siena i Italia Er som å reise litt tilbake i tid. Veldig romantisk sted. Mange fine områder, mye mindre turister enn de andre mer kjente stedene i Italia. Anonymkode: 64e60...354 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #15 Skrevet 20. juli 2016 Jeg ville gått for en litt eksotisk og romatisk tur Heldig kone Anonymkode: 691f3...4ad
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #16 Skrevet 21. juli 2016 Takk for tipsene. Anonymkode: cb266...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå