Gå til innhold

Er dette lyden av naboen som kommer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp flyttet inn i et hus som er litt lydt, så hører noen lyder fra naboene. Det bor 3 menn i samme hus som meg. Mange ganger om dagen hører jeg lyder som minner om stønning og noen som kommer. Høres ut som om det er samme person hver gang. Er det vanlig å stønne høylydt og komme mange ganger i løpet av dagen uten å tenke på at naboene hører det, eller finnes det andre lyder dette kan være? Synes det er litt ekkelt å høre på om det er de lydene jeg tror det er. 

Anonymkode: 86aa4...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å hoste når du hører lyden og se om han demper seg?

• Liker 4
Gjest Krigerunge
Skrevet

Jeg trodde en gang at naboen hadde seg ganske ofte. Viste seg at kjøleskapet mitt laget merkelige lyder. Etter jeg fikk nytt kjøleskap hørte jeg ikke noe mer til stønninga. Med andre ord kan det nok være noe annet som forårsaker lyden. 

Skrevet

Mitt kjøleskap kommer også flere ganger om dagen :ler:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan være de trener. Da puster og peser man. 

Anonymkode: 78a69...3be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så mye stønning. Bare i noen sekunder, som om at naboen akkurat kommer da. Er ikke noe stønning før han kommer, men hører det flere ganger om dagen. Kan selvfølgelig være noe annet, men det er ikke kjøleskapet mitt eller andre ting i leiligheten min. Håper det skal være noe annet disse lydene er, men kommer ikke på noen gode ting det kan være. 

Skrevet

Send inn som forslag til lyden av Norge? :D

Om du synes det er plagsomt så syntes jeg hoste ideen er bra. Kan håpe naboen tar hintet. Og er det et kjøleskap så må man vel bare leve med det.

AnonymBruker
Skrevet

Avføring? Så stønner han når han endelig får presset den ut.

Anonymkode: f805d...e39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det samme om mine naboer, men det viste seg at lydene kom fra deres ukentlige fotballkvelder. "Åhhhhh"-lydene de lager når det skjer noe i kampene høres svært like ut som en mann som stønner.

Anonymkode: 1efe2...d0f

Gjest 100%naturlig
Skrevet
Den Tuesday, July 19, 2016 at 1.04, AnonymBruker skrev:

Har nettopp flyttet inn i et hus som er litt lydt, så hører noen lyder fra naboene. Det bor 3 menn i samme hus som meg. Mange ganger om dagen hører jeg lyder som minner om stønning og noen som kommer. Høres ut som om det er samme person hver gang. Er det vanlig å stønne høylydt og komme mange ganger i løpet av dagen uten å tenke på at naboene hører det, eller finnes det andre lyder dette kan være? Synes det er litt ekkelt å høre på om det er de lydene jeg tror det er. 

Kan fort være en eller noen som har sex ja. Er ikke uvanlig for noen å komme mange ganger og. Dagen. Gjør det selv jeg. Hvis det er så høylytt at det er forstyrrende kan du vurdere å ta det opp med han. Men er nok greit å være helt sikker på at det er sexlyder du hører. Men bor enn tett sammen kan det skje at enn hører hjemme hverandre da.

Gjest lipgloss
Skrevet

hva så om du hører en person komme :) noen sekunder med stønning kan du sikkert klare å leve med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...