AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #21 Skrevet 20. juli 2016 36 minutter siden, HøyMørkog40 skrev: Hva skjedde a?? Blei bare så nysgjerig jeg,selv om det jo ikke er min sak...Blei nysgjerrig siden du er skorpion😀hva har skjedd a?? TS her. Jeg har ikke hørt et pip fra han i dag. Jeg har heller ikke kontaktet han, så den meldingen jeg vurderte å sende droppet jeg. Har blokkert han fra alt snapchat, face, insta etc. Men! Hvordan får jeg sletta meldingene han har sendt meg på sukker? Blir kvalm når jeg ser den dritten. Finner kun en knapp som heter blokkér, ikke slett samtale. Vil ikke ha noen minner fra den fyren der. Håper noen kan gi meg litt teknisk sukker-hjelp her Ellers har jeg kommet fram til at jeg ikke bør date. Jeg tåler det ikke. Nå går jeg rundt og tror han dumpa meg fordi han syns jeg er feit, stygg og dårlig i senga. Ser for meg at han og vennene sitter og ler rått over hvor stygg de syns jeg er. Begynte å kaste opp i dag fordi jeg følte meg så jævlig, men skal prøve å la vær. Anonymkode: 8cb20...37b
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 21. juli 2016 #22 Skrevet 21. juli 2016 Er ikke på sukker jeg,så veit ikke ,men kan du ikke bare kontakte admin på sukker da..? Eller kansje slette profilen din der og oprette en ny..om du har betalt for din nåværende profil,så kan de sikkert hjelpe med å flytte abonnementet du har betalt for til den andre profilen.....Og er vel ikke noe å være sur for,selvom det jo kan være leit...(det var jeg i ganske lang tid,men nytter ikke det...kom deg videre..du er jo skorpion...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå