AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Jeg er SÅ forbanna! Hadde en date i kveld egentlig, med han jeg dater (jeg er 33, han er 32. vi har datet siden slutten av juni ca). Han har vært litt av og på siste uka. Men forsikret meg seinest i går om at han likte meg såå godt og ville satse på meg (han var hos meg og så på film). Så står jeg utenfor restauranten da, og han dukker f&%#§ meg ikke opp. Etter 15 min eller noe sånt sendte jeg han melding om hvor han var. Ingen svar. Etter en halvtime ringte jeg. Gikk rett til telefonsvarer For en jævla dritt! Har dere tips til hevn? Syns det her var råttent gjort av han.. Anonymkode: 8cb20...37b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Å herrefred! Ikke nå igjen! Få det inn i skallen at han ikke er interessert! Anonymkode: 6b905...0ad 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å herrefred! Ikke nå igjen! Få det inn i skallen at han ikke er interessert! Anonymkode: 6b905...0ad Hvordan skulle hun forstå det utifra det da? Den suger, TS. For en idiot. Ikke kontakt han mer, ikke vær for tilgjengelig for han nå. Anonymkode: 059cd...b09
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Spis en god middag på restauranten og send regninga til han?Anonymkode: ea48d...5e8
Gjest *Micki* Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skulle hun forstå det utifra det da? Den suger, TS. For en idiot. Ikke kontakt han mer, ikke vær for tilgjengelig for han nå. Anonymkode: 059cd...b09 Det har jo akkurat vært en tråd med samme tema her!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Det går ikke an å playe en player. Vet du hvorfor? En player bryr seg ikke om deg. Anonymkode: 0de6d...d86 3
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er SÅ forbanna! Hadde en date i kveld egentlig, med han jeg dater (jeg er 33, han er 32. vi har datet siden slutten av juni ca). Han har vært litt av og på siste uka. Men forsikret meg seinest i går om at han likte meg såå godt og ville satse på meg (han var hos meg og så på film). Så står jeg utenfor restauranten da, og han dukker f&%#§ meg ikke opp. Etter 15 min eller noe sånt sendte jeg han melding om hvor han var. Ingen svar. Etter en halvtime ringte jeg. Gikk rett til telefonsvarer For en jævla dritt! Har dere tips til hevn? Syns det her var råttent gjort av han.. Anonymkode: 8cb20...37b Kansje det virkelig er en grunn til at han ikke dukket opp og du havnet på telefonsvarer....lite trolig kansje,men gi han til imorgen eller noe,og om du vil ta igjen så avtal på nytt da vel...Send en melding 15 min etter klokkeslettet dere skal treffes,og/eller om han ringer fordi du er sein så sett over på svarer... Og kansje du kan la være å lese meldingene hans idet hele tatt når du veit det er han som sender..Han har nok meldings bekreftelse på telefon inst. og kan sikkert se om du har lest dem eller ikke....Eller!!! Skaff deg/eller lat som ny date på gang....
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herrefred! Ikke nå igjen! Få det inn i skallen at han ikke er interessert! Anonymkode: 6b905...0ad Kan du ikke la være å svare om du ikke har noe konstruktivt å bidra med? Eller gå ut og lete etter Pokemon? Anonymkode: 8cb20...37b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 Har ikke tatt noe mer kontakt nå. Ikke han heller. Skal aldri stole på en mann igjen. Gråter og gråter her.. Hadde dere blokkert han? Han er veldig ivrig på å kommentere på facebook, insta og snapchat. Eller bare ignorere han? Det her er vanskelig. Anonymkode: 8cb20...37b
Gjest *Micki* Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke la være å svare om du ikke har noe konstruktivt å bidra med? Eller gå ut og lete etter Pokemon? Anonymkode: 8cb20...37b Okei
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke an å playe en player. Vet du hvorfor? En player bryr seg ikke om deg. Anonymkode: 0de6d...d86 Enig. Men man kan ta igjen. De fleste damer går bare hjem og griner og blir aldri et problem for menn som bruker damer. Egentlig har man ikke en dritt å tape på å ta igjen. Man får dem ikke uansett om man oppfører seg eller ei. Dritsekker baserer seg på at de slipper unna med pisset sitt. Så å være en skikkelig bitch tilbake å lage en scene er relativt effektivt. Annbefales! Anonymkode: ea48d...5e8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Enig. Men man kan ta igjen. De fleste damer går bare hjem og griner og blir aldri et problem for menn som bruker damer. Egentlig har man ikke en dritt å tape på å ta igjen. Man får dem ikke uansett om man oppfører seg eller ei. Dritsekker baserer seg på at de slipper unna med pisset sitt. Så å være en skikkelig bitch tilbake å lage en scene er relativt effektivt. Annbefales! Anonymkode: ea48d...5e8 Vurderte å sende følgende melding: jeg har skjønt du ikke er interessert, og jeg gidder derfor ikke kaste bort mer tid. har nå møtt en fantastisk mann som respekterer meg. lykke til videre *smilefjes* Eller er det teit? Jeg mista ALL lyst på playeren nå. Så om han prøver seg på noe "jeg savner deg" så kan han bare glemme det. Jeg er skorpion og glemmer ALDRI når noen er slemme mot meg Anonymkode: 8cb20...37b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderte å sende følgende melding: jeg har skjønt du ikke er interessert, og jeg gidder derfor ikke kaste bort mer tid. har nå møtt en fantastisk mann som respekterer meg. lykke til videre *smilefjes* Eller er det teit? Jeg mista ALL lyst på playeren nå. Så om han prøver seg på noe "jeg savner deg" så kan han bare glemme det. Jeg er skorpion og glemmer ALDRI når noen er slemme mot meg Anonymkode: 8cb20...37b Jeg ville først ventet til i morra, å se om han gir lyd fra seg. I tilfelle han mot formodning skulle ha kræsja og ligger hardt skadd på et sykehus og dermed ikke rakk daten og ikke fikk svart. (tvilsomt) Hvis du ikke hører noe ville jeg hverken blokkert eller tatt kontakt, men vært nedlatende og frekk som et helvete neste gang jeg traff på han. Prøvd å psyke han ned litt rett og slett. Type: hvis jeg traff hun ute: å hei, er det du? Blir det noe damer på deg i kveld? Du ser forresten ikke så bra ut? Er du kanskje syk? (evt. hvis jeg var skikkelig sur: kanskje det er kjønnssykdom du har fått deg?) blablabla..så langt trenger en ikke å gå, men det funker å vise null respekt tilbake. Man kan ikke playe en player. Men man vise at man ikke finner seg i hva som helst. Anonymkode: ea48d...5e8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #14 Skrevet 20. juli 2016 ALDRI HA SEX MED EN PLAYER!!!! Da gir du opp!!!.. maktbalansen forsvinner totalt. hold ham i bånd....... Anonymkode: 78886...159
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #15 Skrevet 20. juli 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville først ventet til i morra, å se om han gir lyd fra seg. I tilfelle han mot formodning skulle ha kræsja og ligger hardt skadd på et sykehus og dermed ikke rakk daten og ikke fikk svart. (tvilsomt) Hvis du ikke hører noe ville jeg hverken blokkert eller tatt kontakt, men vært nedlatende og frekk som et helvete neste gang jeg traff på han. Prøvd å psyke han ned litt rett og slett. Type: hvis jeg traff hun ute: å hei, er det du? Blir det noe damer på deg i kveld? Du ser forresten ikke så bra ut? Er du kanskje syk? (evt. hvis jeg var skikkelig sur: kanskje det er kjønnssykdom du har fått deg?) blablabla..så langt trenger en ikke å gå, men det funker å vise null respekt tilbake. Man kan ikke playe en player. Men man vise at man ikke finner seg i hva som helst. Anonymkode: ea48d...5e8 Seriøst? gjør du dette? Hadde en jente gjort det mot meg hadde det vært pinlig for hennes del, man vet jo hva hun prøver på. Går ikke an å psyke en player ned heller, du betyr jo ingenting for ham, hvorfor skulle hva du sier bety noe da? ser du ikke at du høres smålig å barnslig ut? Anonymkode: e4ccd...b99 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #16 Skrevet 20. juli 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vurderte å sende følgende melding: jeg har skjønt du ikke er interessert, og jeg gidder derfor ikke kaste bort mer tid. har nå møtt en fantastisk mann som respekterer meg. lykke til videre *smilefjes* Eller er det teit? Jeg mista ALL lyst på playeren nå. Så om han prøver seg på noe "jeg savner deg" så kan han bare glemme det. Jeg er skorpion og glemmer ALDRI når noen er slemme mot meg Anonymkode: 8cb20...37b Omg......Pinlig! ikke send ham dette. Han BRYR seg uansett ikke!!!!! Du kan ikke såre en player DU og DIN mening betyr INGENTING. Skjønner du nå? Anonymkode: e4ccd...b99 5
Gjest spicy91 Skrevet 20. juli 2016 #17 Skrevet 20. juli 2016 en player vil ikke bry seg om hevnen din det beste du kan gjøre er å total ignorere den møkkings dritten og leve lykkelig uten han du må ikke la gutter eie deg
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 20. juli 2016 #18 Skrevet 20. juli 2016 Den 19.7.2016 at 22.13, AnonymBruker skrev: Vurderte å sende følgende melding: jeg har skjønt du ikke er interessert, og jeg gidder derfor ikke kaste bort mer tid. har nå møtt en fantastisk mann som respekterer meg. lykke til videre *smilefjes* Eller er det teit? Jeg mista ALL lyst på playeren nå. Så om han prøver seg på noe "jeg savner deg" så kan han bare glemme det. Jeg er skorpion og glemmer ALDRI når noen er slemme mot meg Anonymkode: 8cb20...37b Hva skjedde a?? Blei bare så nysgjerig jeg,selv om det jo ikke er min sak...Blei nysgjerrig siden du er skorpion😀hva har skjedd a?? Den 19.7.2016 at 22.13, AnonymBruker skrev: Vurderte å sende følgende melding: jeg har skjønt du ikke er interessert, og jeg gidder derfor ikke kaste bort mer tid. har nå møtt en fantastisk mann som respekterer meg. lykke til videre *smilefjes* Eller er det teit? Jeg mista ALL lyst på playeren nå. Så om han prøver seg på noe "jeg savner deg" så kan han bare glemme det. Jeg er skorpion og glemmer ALDRI når noen er slemme mot meg Anonymko
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #19 Skrevet 20. juli 2016 Eh.. du skulle sende melding samme kveld du ble ditcha for å fortelle at du hadde møtt en mann som respekterer deg? Jaha? Han hadde bare begynt å le.. det hadde i hvert fall jeg gjort om noen sendte meg en så patetisk melding. Hadde noen latt vær å møte opp på restaurant med meg så hadde jeg sannsynligvis skrevet noe sånt (etter jeg hadde forsikret meg om at ikke noe alvorlig hadde skjedd): "Hvis du ikke ønsket å treffe meg så kunne du bare sendt en melding. Det er normal høflighet. Jeg tåler såpass. Da hadde jeg sluppet å stå som en tulling utenfor restauranten og vente på en som ikke kom." Anonymkode: 20a5c...cc2 3
Jolene Skrevet 20. juli 2016 #20 Skrevet 20. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh.. du skulle sende melding samme kveld du ble ditcha for å fortelle at du hadde møtt en mann som respekterer deg? Jaha? Han hadde bare begynt å le.. det hadde i hvert fall jeg gjort om noen sendte meg en så patetisk melding. Hadde noen latt vær å møte opp på restaurant med meg så hadde jeg sannsynligvis skrevet noe sånt (etter jeg hadde forsikret meg om at ikke noe alvorlig hadde skjedd): "Hvis du ikke ønsket å treffe meg så kunne du bare sendt en melding. Det er normal høflighet. Jeg tåler såpass. Da hadde jeg sluppet å stå som en tulling utenfor restauranten og vente på en som ikke kom." Anonymkode: 20a5c...cc2 Enig! Beste hevnen er å blåse en lang marsj i sånne mannfolk. Å nedlate seg til å sende meldinger om at man "har møtt en annen fantastisk mann", er intet annet enn patetisk. Klem til deg TS. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå