AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Hei! Hadde avføring nettopp(spiste mye jordbær før det), og avføringen kom ut, var en stor klump. Etter det, så tørker jeg meg bak og på papirer og når jeg så på papirer så var det nøtter og noe som så ut som to røde dråper(?) på tvers av papiret. Hva kan dette være? Er nok veldig sikker på at det ikke er blod, fordi var to røde flekker og begge var på tvers av papiret. Kan det være noe av det jeg har spist? Blod kan en vel se klart og tydelig om det er det? Anonymkode: 14dcd...ba6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Sikkert avfallsproduktene fra jordbæra. Kanskje de sklei raskt gjennom systemet😉 Eller så kan det være noe annet du har spist. Anonymkode: 8847a...653
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert avfallsproduktene fra jordbæra. Kanskje de sklei raskt gjennom systemet😉 Eller så kan det være noe annet du har spist. Anonymkode: 8847a...653 Ja spiste 3-4 hele jordbær sånn 30 min før jeg skulle ha avføring. Det hørtes logisk ut, men kan deler av jordbærene komme på papiret? Trodde det var mais etc. Anonymkode: 14dcd...ba6
linsejesus Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hørtes logisk ut, men kan deler av jordbærene komme på papiret? Anonymkode: 14dcd...ba6 Ja, hvis de faktisk rakk å passere hele fordøyelsessystemet ditt på en halvtime, så har de ikke rukket å bli særlig fordøyd (og du har verdens raskeste tarmer). Det er sannsynligvis noe du har spist ja Evt noe som har løsnet fra tarmen? Når det gjelder blod, så er rødt blod sjelden et alvorlig tegn siden det kommer fra ganske langt nede i systemet (sannsynligvis helt ytterst). Mørkt blod derimot, har koagulert og vært der lengre og kan komme fra et sted lenger inne. Da bør du kontakte lege.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 29 minutter siden, linsejesus skrev: Ja, hvis de faktisk rakk å passere hele fordøyelsessystemet ditt på en halvtime, så har de ikke rukket å bli særlig fordøyd (og du har verdens raskeste tarmer). Det er sannsynligvis noe du har spist ja Evt noe som har løsnet fra tarmen? Når det gjelder blod, så er rødt blod sjelden et alvorlig tegn siden det kommer fra ganske langt nede i systemet (sannsynligvis helt ytterst). Mørkt blod derimot, har koagulert og vært der lengre og kan komme fra et sted lenger inne. Da bør du kontakte lege. Skrev selvfølgelig feil. Spiste jordbærene rundt 1/1,5 time før cirka. Er vel nok til å fordøye? Så bare steinrødt ut. Som en rød skorpe fra jordbæret. Var også bittelite. Anonymkode: 14dcd...ba6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja spiste 3-4 hele jordbær sånn 30 min før jeg skulle ha avføring. Det hørtes logisk ut, men kan deler av jordbærene komme på papiret? Trodde det var mais etc. Anonymkode: 14dcd...ba6 sjekke konsistensen da, om det var slimete eller rennende det røde... Jeg får rester av paprika, hele maiskorn, andre korn i bæsjen. Alt som ikke er fordøyd kommer ut slik Anonymkode: ea8da...69d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: sjekke konsistensen da, om det var slimete eller rennende det røde... Jeg får rester av paprika, hele maiskorn, andre korn i bæsjen. Alt som ikke er fordøyd kommer ut slik Anonymkode: ea8da...69d Og hvor lang tid tar det? Har du spist noe av det du oppgir samme dag som du har opplevd å ha en av delene i avføring? Eller tar det flere dager? Anonymkode: 14dcd...ba6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 Jeg fikk engang en lang strimmel kjøtt fra et fenalår ut da jeg var på do, så jeg vil tro at det bare er en bit mat som kom på papiret ditt Anonymkode: 575e5...6d7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk engang en lang strimmel kjøtt fra et fenalår ut da jeg var på do, så jeg vil tro at det bare er en bit mat som kom på papiret ditt Anonymkode: 575e5...6d7 Haha? Hvor lang brukte den på å førdøye maten? Par timer? Anonymkode: 14dcd...ba6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha? Hvor lang brukte den på å førdøye maten? Par timer? Anonymkode: 14dcd...ba6 Husker ikke. Jeg vil tro det tok et par dager Anonymkode: 575e5...6d7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker ikke. Jeg vil tro det tok et par dager Anonymkode: 575e5...6d7 Har du spist noe og som har blitt fordøyt samme dag/par timer? Anonymkode: 14dcd...ba6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 Tror jeg hadde blitt litt stressa av å studere dritten min så veldig. Min mor er opptatt av avføring, eller mest å få tømt tarmen. Hun er snart 70.... Den dagen du begynner å bekymre deg for visse sykdommer, har du ødelagt livet ditt.... Anonymkode: 0ba27...134
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 Må nevnes at jeg spiste en hel vannmelon igår. Kan jo være at par skorper har kommet ut av driten? Anonymkode: 14dcd...ba6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå