Gå til innhold

Syk av hårfarge??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Farget håret mitt 6-7 ganger på 1 mnd hos frisør. Etter det har jeg følt meg Sleten og merkelig i kroppen, ofte vondt osv

er det mye tungmetaller i hårfarge? Noen som vet litt om det? Tungmetallforgiftet ? 

Anonymkode: 1ce96...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tungmetaller, men det kan hende det har vært ammoniakk i fargen?
Hårfarge er generelt bare kjemikalier uansett hvor "naturlige" de er, så det kan godt hende du ikke tåler å sitte så ofte i fargestanken.

6-7 ganger på en måned er også ekstremt mye farging. Jeg må ta etterveksten en gang i måneden liksom...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Minya skrev:

Ikke tungmetaller, men det kan hende det har vært ammoniakk i fargen?
Hårfarge er generelt bare kjemikalier uansett hvor "naturlige" de er, så det kan godt hende du ikke tåler å sitte så ofte i fargestanken.

6-7 ganger på en måned er også ekstremt mye farging. Jeg må ta etterveksten en gang i måneden liksom...

Vet. Men gikk til en kjempe dårlig frisør, så måtte rette opp. Eller det gikk en mnd så måtte jeg farge det 2 ganger til.. Det har vært mest sånn glansvask i vasken, virket kun i 5-10 min..

AnonymBruker
Skrevet

Reaksjoner på hårfarge pleier først og fremst å være i hodebunnen for de som ikke jobber med det daglig ifht gasser. 

Om du ikke er plaget med allergi ellers tviler jeg på det er grunnen, du ville reagert på huden også da(type mye).

Anonymkode: 01651...ef6

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Farget håret mitt 6-7 ganger på 1 mnd hos frisør. Etter det har jeg følt meg Sleten og merkelig i kroppen, ofte vondt osv

er det mye tungmetaller i hårfarge? Noen som vet litt om det? Tungmetallforgiftet ? 

Jeg merket før at jeg på en måte fikk nedsatt immunforsvar etter at jeg hadde stripet håret. 
Ble forkjølet og slapp......... 

Anonymkode: 6cd21...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...