Gå til innhold

God psykolog i Bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har en god psykolog i Bergen sentrum å anbefale? Jeg har fått åpen henvisning fra fastlegen min og liste over psykologer slik at jeg kan velge en selv. Men det er veldig lite info å finne om de enkelte ved googling. Håper noen der ute kan hjelpe meg å finne en dyktig en!

Kriterier:

• Bergen sentrum
  • Refusjonsavtale/offentlig
  • Rolig og empatisk
  • Helst kvinnelig
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Christine H. Lien er vanvittig flink, treffer alle kriteriene dine bortsett fra refusjonsavtale. Koster 1050 kr hver gang, men verdt det spør du meg. 

Anonymkode: c6966...dcd

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Christine H. Lien er vanvittig flink, treffer alle kriteriene dine bortsett fra refusjonsavtale. Koster 1050 kr hver gang, men verdt det spør du meg. 

Oh my God.. :hakeslepp:

Anonymkode: 0d9e1...37f

AnonymBruker
Skrevet

Å komme til noen på den måten fastlegen din har forsøkt å skyve problemet fra seg på, medfører at du må ha ekstremt mye flaks. Margrethe Øglend blr du imidlertid styre langt unna. 

Anonymkode: c1f96...1f7

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg dessverre ikke økonomi til for tiden, men takk for svar!

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å komme til noen på den måten fastlegen din har forsøkt å skyve problemet fra seg på, medfører at du må ha ekstremt mye flaks. Margrethe Øglend blr du imidlertid styre langt unna. 

Anonymkode: c1f96...1f7

Flaks med tanke på hva?

AnonymBruker
Skrevet
Den 20. juli 2016 at 16.47, blaaklokke skrev:

Flaks med tanke på hva?

At du må finne en selv og satse på at du har valgt riktig. 

Anonymkode: 3895e...d7c

Skrevet
Den 22.7.2016 at 23.11, AnonymBruker skrev:

At du må finne en selv og satse på at du har valgt riktig. 

Anonymkode: 3895e...d7c

Sant nok. Men med mindre legen har god kjennskap til psykologene på listen er det jo ikke noe lettere for han/henne å plukke en. Det var for øvrig mitt eget valg å få åpen henvisning og liste. Tenkte jeg skulle google, men det viste seg lite fruktbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...