Gjest Linaria Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Hvordan er reglene her? Vet at det er strengt i noen land som krever visum og sånn, men jeg skal mellomlande i London. Bagasje går hele veien til Oslo, men jeg må jo bare gjennom sikkerhetskontrollen på nytt når jeg kommer tilbake, så er ikke noe stress å stikke inn til byen for øl med noen venner der, sant?
Whoops Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Det kreves ikke visum i London, men at du registrerer pass-info på forhånd. Det må du gjøre uansett om du går ut av flyplassen eller ikke. Det bør ikke være noe problem å forlate flyplassen, men jeg ville vært forsiktig med tiden. Folk har en tendens til å komme for sent til fly fra London til stadighet, uansett om de tror de har god tid. Og pass på at du har boardingkort og alt sånt i orden på forhånd. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 gjorde det en gang da jeg mellomlandet i København. Hadde flere timer og ønsket en røyk. Gikk helt fint. Men pass på tiden ja Anonymkode: 9f32c...d8a
Gjest Linaria Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Tusen takk. Mellomlandet samme sted på vei hit, og har flydd fra London maaange ganger, så vet hvor god tid jeg må ha til og på flyplassen. Har bare ikke mellomlanda så mange ganger. Men da satser jeg på å dra ut.
Cathj Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Jeg hadde 8 timer mellomlanding i London, og dro på festival. Det ble litt kaotisk, men det gikk fint. Ring for all del flyselskapet og spør om bagasjen faktisk blir sendt videre. Jeg fikk beskjed om det på Gardermoen (jeg skulle fra London til USA), men kofferten min stod igjen i London da jeg landet i New York... 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 53 minutter siden, Cathj skrev: Jeg hadde 8 timer mellomlanding i London, og dro på festival. Det ble litt kaotisk, men det gikk fint. Ring for all del flyselskapet og spør om bagasjen faktisk blir sendt videre. Jeg fikk beskjed om det på Gardermoen (jeg skulle fra London til USA), men kofferten min stod igjen i London da jeg landet i New York... Det ser man jo på bagasjelappen det, hvor bagasjen er sjekket inn til. Og så er det de som sjekker deg inn som fikser hvor bagasjen skal, ikke flyselskapet. Anonymkode: f5589...3f2
Cathj Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ser man jo på bagasjelappen det, hvor bagasjen er sjekket inn til. Og så er det de som sjekker deg inn som fikser hvor bagasjen skal, ikke flyselskapet. Anonymkode: f5589...3f2 Mulig det, men jeg ble spesifikt fortalt i skranken ved innsjekk at bagasjen var sjekket hele veien til New York, og da er det jo det man forholder seg til. Forøvrig var det flyselskapet som måtte betale da det tok 5 dager før bagasjen ble levert.
Gjest Linaria Skrevet 20. juli 2016 #8 Skrevet 20. juli 2016 16 timer siden, Cathj skrev: Jeg hadde 8 timer mellomlanding i London, og dro på festival. Det ble litt kaotisk, men det gikk fint. Ring for all del flyselskapet og spør om bagasjen faktisk blir sendt videre. Jeg fikk beskjed om det på Gardermoen (jeg skulle fra London til USA), men kofferten min stod igjen i London da jeg landet i New York... Hadde samme flyselskap og samme mellomlanding på vei hit, så vet at bagasjen blir sendt hele veien, men mindre flyselskapet fucker opp selvsagt, men det finner jeg jo ikke ut av før jeg lander i Norge uansett.
Kjetil E Skrevet 21. juli 2016 #9 Skrevet 21. juli 2016 Den 19.7.2016 at 15.51, Linaria skrev: Hvordan er reglene her? Vet at det er strengt i noen land som krever visum og sånn, men jeg skal mellomlande i London. Bagasje går hele veien til Oslo, men jeg må jo bare gjennom sikkerhetskontrollen på nytt når jeg kommer tilbake, så er ikke noe stress å stikke inn til byen for øl med noen venner der, sant? Hvis du kommer med BA så kan et alternativ til London sentrum være og ta buss 423 til Hounslow. Her finner du butikker og puber og spisester med mere like ved Heathrow. NB denne bussen går kun fra T5 hvor bare BA og Iberia opperer fra. Men kommer du med fly til T2, T3 eller T4 går det ann å ta t-bane til Hounslow.
Gjest Linaria Skrevet 22. juli 2016 #10 Skrevet 22. juli 2016 Den 21/07/2016 at 17.02, Kjetil E skrev: Hvis du kommer med BA så kan et alternativ til London sentrum være og ta buss 423 til Hounslow. Her finner du butikker og puber og spisester med mere like ved Heathrow. NB denne bussen går kun fra T5 hvor bare BA og Iberia opperer fra. Men kommer du med fly til T2, T3 eller T4 går det ann å ta t-bane til Hounslow. Flyr til Gatwick :-) men takk for tips
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #11 Skrevet 22. juli 2016 Har gjort det på Barbados med 6 timer mellomlanding. Fikk 3 timer på stranda Anonymkode: bb88e...76f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå