AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #61 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, applestories skrev: Overskriften på artikkelen du linker til er som følger;"Kvinner synes ikke større er bedre Kvinner vil heller ha en bred penis enn en lang, viser ny undersøkelse. Likevel er kvinner stort sett mer opptatt av personligheten og utseendet til partneren enn penisen. Det er mennene selv som er misfornøyd med utstyret sitt." 90% foretrekker en bred fremfor en lang - hvem sier at vi må velge? "Når kvinnene først ble bedt om å velge" står det i sitatet ditt. I denne sammenheng måtte de velge, hvem sier at vi må det ellers? Jeg skjønner at du er usikker, kanskje har du god grunn til det, kanskje ikke. Men det er umulig for oss her å si noe om. Kvinner er nok mer komplekse enn du tror - vi har egne meninger og man kan ikke anta at dersom en mener noe, mener alle andre det samme. Tenk hvor enkelt det hadde vært" (heldigvis er dere menn like vanskelige - og like spennende ) Det er fortsatt 90% som foretrekker tykkere, altså tykkere er bedre. Da kan jeg være ganske sikker på at med mine 11-12cm i omkrets vil være utilstrekkelig. Skulle virkelig ønske jeg ikke stresset over det her, men disse trådene popper opp hele tiden og da blir det hele tiden ettertrykkelig presisert at tykkelse er greia. Klarer bare ikke å forestille meg at min tynne kuk kan være noe bra. Hvis jenter viser noen antydning til interesse trekker jeg meg unna i frykt for at størrelsen kommer til å skuffe. Dere har rett i at det er mitt problem, og håper jo at jeg overdramatiserer. Men jeg er ikke sikker Anonymkode: 66ed7...18b
applestories Skrevet 19. juli 2016 #62 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er fortsatt 90% som foretrekker tykkere, altså tykkere er bedre. Da kan jeg være ganske sikker på at med mine 11-12cm i omkrets vil være utilstrekkelig. Skulle virkelig ønske jeg ikke stresset over det her, men disse trådene popper opp hele tiden og da blir det hele tiden ettertrykkelig presisert at tykkelse er greia. Klarer bare ikke å forestille meg at min tynne kuk kan være noe bra. Hvis jenter viser noen antydning til interesse trekker jeg meg unna i frykt for at størrelsen kommer til å skuffe. Dere har rett i at det er mitt problem, og håper jo at jeg overdramatiserer. Men jeg er ikke sikker Anonymkode: 66ed7...18b Har du negative opplevelser forbundet med dette, eller er det hva du tror kommer til å skje som stopper deg?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #63 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, applestories skrev: Har du negative opplevelser forbundet med dette, eller er det hva du tror kommer til å skje som stopper deg? Hva jeg tror kommer til å skje. Anonymkode: 66ed7...18b
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #64 Skrevet 19. juli 2016 11 minutter siden, applestories skrev: Du har nevnt dette med "større sjans for å få henne til å komme" et par ganger nå, men samtidig skriver du i åpningsinnlegget noe om at du vet at de fleste ikke kommer på den måten... jeg regner med du skjønner at det ikke er helt logisk, det du vet og det du tenker? Dama har hatt større før. De fleste av oss har hatt større før. Det betyr ikke at større er bedre. Jeg vil heller ha gjennomsnittlig enn stor. Man trenger mindre oppvarming, det fungerer i flere stillinger, slipper å stoppe opp og tilpasse seg så mye når man er på topp, slipper å føle at man må gape over en lyktestolpe når man gir BJ. Slipper at kjevene nesten detter av... Slapp helt av - stor er ikke bedre. Jeg kan ikke snakke for alle kvinner, men som det meste her i livet; de fleste av oss foretrekker det som er komfortabelt fremfor det som er en utfordring. Gjennomsnittlig er komfortabelt. Og så veldig veldig mye mer enn det - om du vet hva du gjør med den, og deg, og henne Mye gode poeng her, takk anser du min str i kategorien stor eller middels +? Anonymkode: d1fca...744
applestories Skrevet 19. juli 2016 #65 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva jeg tror kommer til å skje. Anonymkode: 66ed7...18b Da synes jeg for det første at du skal slutte å være så utrolig negativ ovenfor de som har andre meninger enn deg, som faktisk har opplevelser å vise til, som du avviser som løgn. For det andre... Vi er alle usikre. Jeg har vært der. Jeg er der. Er jeg god nok? Svaret har alltid vært nei. For meg. Dersom jenter viser interesse for deg vil jeg anbefale... men jeg kan ikke anbefale. Jeg er ikke kvalifisert til å anbefale noe som helst. Jeg vet hva jeg har gjort, hva jeg har prøvd, hvem jeg har vært sammen med. Og det har sjelden vært planlagt. Jeg har aldri visst hva som ventet, aldri sjekket størrelse. Hadde en jeg var sammen med vært liten og tynn hadde det vært en ny opplevelse. Hadde han vært kort og tykk hadde det vært en ny. Hadde han vært lang og tynn.... og listen går videre og videre. Jeg kan ikke snakke for flere enn meg selv, men velger man å ha sex med en ukjent person, velger man også nye opplevelser. Det er ikke en selvfølge at alle reagerer positivt på det man viser frem når man tar av seg klærne. Jeg kan skjønne hvorfor du er nervøs dersom det gjelder en ONS eller noe lignende. Kanskje man blir enda mer nervøs om det er noen man virkelig liker. Men da liker hun deg. Og da må vi nesten bare hoppe uti det. Uansett hvor lite lyst vi har. For dersom noen liker oss, så liker de oss sannsynligvis på tross av hva vi har eller ikke har i buksene. Så slutt å være så stygg mot andre, vi er like usikre som deg.
applestories Skrevet 19. juli 2016 #66 Skrevet 19. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye gode poeng her, takk anser du min str i kategorien stor eller middels +? Anonymkode: d1fca...744 Aner ikke. Har aldri hatt med målebånd. Og det mener jeg - centimeter betyr ingenting. hvordan den vokser, hvordan den ser ut, hvordan den føles i hånden med blodårer og hvordan den lener seg, hvordan forhuden trekker seg tilbake og hvordan den beveger seg ved den minste lille berøring.... er det rart jeg aldri har tenkt på størrelse? det er så mye annet å fokusere på. Hadde dere blitt spurt om hvor mange centimeter vi kvinner er nedentil - er det noe dere fokuserer på?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #67 Skrevet 19. juli 2016 3 minutter siden, applestories skrev: Aner ikke. Har aldri hatt med målebånd. Og det mener jeg - centimeter betyr ingenting. hvordan den vokser, hvordan den ser ut, hvordan den føles i hånden med blodårer og hvordan den lener seg, hvordan forhuden trekker seg tilbake og hvordan den beveger seg ved den minste lille berøring.... er det rart jeg aldri har tenkt på størrelse? det er så mye annet å fokusere på. Hadde dere blitt spurt om hvor mange centimeter vi kvinner er nedentil - er det noe dere fokuserer på? Ga deg jo str min i en kommentar over regner med du har ca peiling på hvor stort det er? Anonymkode: d1fca...744
applestories Skrevet 19. juli 2016 #68 Skrevet 19. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ga deg jo str min i en kommentar over regner med du har ca peiling på hvor stort det er? Anonymkode: d1fca...744 Så det, men da måtte jeg finne frem målebåndet og det gjør jeg bare ikke Ikke at det ville sagt meg så mye, men siden du kommer med størrelse antar jeg at alt er helt ok. Stress ned, du er bra nok. "Bra nok" er nok ikke nok, men av og til er "helt normal, helt vanlig, helt ok" det beste man kan strebe etter. Slapp av! Penisen din kan tilfredsstille enhver kvinne! (av alle merkelige ting man skal si en tirsdags-onsdagsnatt...)
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #69 Skrevet 19. juli 2016 5 minutter siden, applestories skrev: Så det, men da måtte jeg finne frem målebåndet og det gjør jeg bare ikke Ikke at det ville sagt meg så mye, men siden du kommer med størrelse antar jeg at alt er helt ok. Stress ned, du er bra nok. "Bra nok" er nok ikke nok, men av og til er "helt normal, helt vanlig, helt ok" det beste man kan strebe etter. Slapp av! Penisen din kan tilfredsstille enhver kvinne! (av alle merkelige ting man skal si en tirsdags-onsdagsnatt...) Godt å høre Anonymkode: d1fca...744
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #70 Skrevet 20. juli 2016 8 minutter siden, applestories skrev: Da synes jeg for det første at du skal slutte å være så utrolig negativ ovenfor de som har andre meninger enn deg, som faktisk har opplevelser å vise til, som du avviser som løgn. For det andre... Vi er alle usikre. Jeg har vært der. Jeg er der. Er jeg god nok? Svaret har alltid vært nei. For meg. Dersom jenter viser interesse for deg vil jeg anbefale... men jeg kan ikke anbefale. Jeg er ikke kvalifisert til å anbefale noe som helst. Jeg vet hva jeg har gjort, hva jeg har prøvd, hvem jeg har vært sammen med. Og det har sjelden vært planlagt. Jeg har aldri visst hva som ventet, aldri sjekket størrelse. Hadde en jeg var sammen med vært liten og tynn hadde det vært en ny opplevelse. Hadde han vært kort og tykk hadde det vært en ny. Hadde han vært lang og tynn.... og listen går videre og videre. Jeg kan ikke snakke for flere enn meg selv, men velger man å ha sex med en ukjent person, velger man også nye opplevelser. Det er ikke en selvfølge at alle reagerer positivt på det man viser frem når man tar av seg klærne. Jeg kan skjønne hvorfor du er nervøs dersom det gjelder en ONS eller noe lignende. Kanskje man blir enda mer nervøs om det er noen man virkelig liker. Men da liker hun deg. Og da må vi nesten bare hoppe uti det. Uansett hvor lite lyst vi har. For dersom noen liker oss, så liker de oss sannsynligvis på tross av hva vi har eller ikke har i buksene. Så slutt å være så stygg mot andre, vi er like usikre som deg. Så tror du en penis med tykkelse på 11-12cm i omkrets kan være tilfredsstillende for kvinner flest? Er bare overbevist om at det ikke er slik, og at det heller vil bli en skuffende opplevelse for jenta. Har hatt noen jenter som har vært pågående i festsituasjoner og slikt hvor mine kamerater har sagt at jeg dreit meg ut. Da har jeg selv plukket opp "signaler" men alltid valgt å tolke dem som ingenting og trekt meg unna. Prøver selv å bli fortrolig med at penisen min er av skuffende størrelse og at å kunne tilfredsstille ei jente er noe jeg bare kan drømme om. Størrelsen er ikke noe jeg får gjort noe med, så når det kommer til sex kommer jeg aldri til å være en som gir noen jente en heftig opplevelse. Så det er noe jeg prøver å slå meg til ro med, det er andre ting enn sex, som jeg faktisk kan mestre og som jeg burde fokusert mer på. Skulle virkelig ikke ønske jeg brydde meg om det, men beklager. Og beklager at jeg vært stygg, men jeg klarer ibare kke å forestille meg at jeg med min tykkelse kan tilfredsstille. Det er hardt å holde seg unna, men klarer liksom ikke å la være titte innom disse trådene, og da kommer usikkerheten med en gang. Anonymkode: 66ed7...18b
Gjest Krigerunge Skrevet 20. juli 2016 #71 Skrevet 20. juli 2016 Irriterer meg ihjel av denne tråden og tenkte jeg bare skulle steppe innom for å fortelle at samtlige kvinner ville pult en fyr med liten pikk fremfor en mann med slike komplekser for utstyret sitt. Jeg blir gal av frustrasjon over mangelen på viten om kvinnens psyke. I 2016 burde en mann vite at han er mer enn en pikk og at der er hundrevis av andre kvaliteter som verdsettes før utstyret mellom beina. Du kan sitte på et gatehjørne, skitten med dritt opp til øra, tannløs og med null fett på kroppen, og den største pikken i landet og ingen vil røre deg. Det blir så forbaska dumt å konsekvent påpeke at "en tykkere pikk er alltid bedre enn min pikk så min pikk er ikke bra likevel fordi den er ikke så tykk som en annen pikk". Nå skjønner jeg frustrasjonen til menn når ei kvinne ikke klarer å slutte å gnåle om puppene som henger som følge av normal tyngdekraft, noen strekkmerker på baken og kanskje litt fyldige kjønnslepper. Det er så synd at noe som er så lite viktig plutselig blir så viktig og folk slutter å verdsette de viktige tingene når det kommer til sex. Der vil alltid være et troll som påstår at størrelse betyr alt, og om man er så dum at man faktisk tror på dette trollet så kan man like godt bare sitte der i elendigheten sin og deppe. Man planter seg selv i offerrollen og vanner seg selv når man går på slikt svada. Man gjør seg selv utilstrekkelig og lager sitt eget liv med høyrehånda. Har man vært så uheldig at man har havna utfor ei kjerring som har tråkket ihjel penisegoet ditt så må du lære deg at det er ok å høre på de positive og reflekterte damene som serverer sannheten. Ok, så den dama syns pikken din var for liten, so what? Slutt å pul på henne og finn ei annen dame. Sier hun også at pikken din er for liten? Fiks dømmekraften din. Noen kvinner oppfører seg bare som noen kjerringer også og elsker å tråkke på andre. Ha det i bakhodet.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #72 Skrevet 20. juli 2016 7 minutter siden, Warchild skrev: Irriterer meg ihjel av denne tråden og tenkte jeg bare skulle steppe innom for å fortelle at samtlige kvinner ville pult en fyr med liten pikk fremfor en mann med slike komplekser for utstyret sitt. Jeg blir gal av frustrasjon over mangelen på viten om kvinnens psyke. I 2016 burde en mann vite at han er mer enn en pikk og at der er hundrevis av andre kvaliteter som verdsettes før utstyret mellom beina. Du kan sitte på et gatehjørne, skitten med dritt opp til øra, tannløs og med null fett på kroppen, og den største pikken i landet og ingen vil røre deg. Det blir så forbaska dumt å konsekvent påpeke at "en tykkere pikk er alltid bedre enn min pikk så min pikk er ikke bra likevel fordi den er ikke så tykk som en annen pikk". Nå skjønner jeg frustrasjonen til menn når ei kvinne ikke klarer å slutte å gnåle om puppene som henger som følge av normal tyngdekraft, noen strekkmerker på baken og kanskje litt fyldige kjønnslepper. Det er så synd at noe som er så lite viktig plutselig blir så viktig og folk slutter å verdsette de viktige tingene når det kommer til sex. Der vil alltid være et troll som påstår at størrelse betyr alt, og om man er så dum at man faktisk tror på dette trollet så kan man like godt bare sitte der i elendigheten sin og deppe. Man planter seg selv i offerrollen og vanner seg selv når man går på slikt svada. Man gjør seg selv utilstrekkelig og lager sitt eget liv med høyrehånda. Har man vært så uheldig at man har havna utfor ei kjerring som har tråkket ihjel penisegoet ditt så må du lære deg at det er ok å høre på de positive og reflekterte damene som serverer sannheten. Ok, så den dama syns pikken din var for liten, so what? Slutt å pul på henne og finn ei annen dame. Sier hun også at pikken din er for liten? Fiks dømmekraften din. Noen kvinner oppfører seg bare som noen kjerringer også og elsker å tråkke på andre. Ha det i bakhodet. Så kvinner som uttrykker sin preferanse for stor pikk er alle troll? Har aldri satt meg selv i den situasjon hvor jeg kan bli dømt som ubrukelig (eller brukelig) men om jeg skulle gjøre det ville jeg aldri ha tilstått min usikkerhet rundt det. Det holder jeg for meg selv, og hvis jeg noen gang befinner meg i en seng med ei jente så ville jeg gjort mitt beste, uten å tvile på utstyret. Tror det hadde vært så berusende uansett at alle sorger blir glemt. At kvinner hater menn som er usikre og komplekser er ikke noe nytt, så å søke trøst hos kvinner IRL er ikke noe jeg gjør. Men her er jeg jo AB, så ... IRL holder jeg denne usikkerheten for meg selv og prøver selvfølgelig å komme over det Anonymkode: 66ed7...18b 1
Resignert Skrevet 20. juli 2016 #73 Skrevet 20. juli 2016 29 minutter siden, applestories skrev: Så det, men da måtte jeg finne frem målebåndet og det gjør jeg bare ikke Ikke at det ville sagt meg så mye, men siden du kommer med størrelse antar jeg at alt er helt ok. Stress ned, du er bra nok. "Bra nok" er nok ikke nok, men av og til er "helt normal, helt vanlig, helt ok" det beste man kan strebe etter. Slapp av! Penisen din kan tilfredsstille enhver kvinne! (av alle merkelige ting man skal si en tirsdags-onsdagsnatt...) En av de "hangups" man kan ha som mann, er jo ønsket om å være BEST, ikke nr 2, 3 osv. Menn er nok mye mere konkurranseinnstilt enn kvinner, også når det gjelder seksuelle prestasjoner. Jeg er enig i at menn bør anstrenge seg litt for å forstå hvordan kvinner tenker, men kvinner bør og prøve å forstå oss litegrann. Hun jeg er sammen med bruker uttrykket "helt greit" om mange ting. Det er helt intetsigende for meg, så jeg tolker det til noe sånt som, "akseptabelt", "til å leve med", "i mangel av noe bedre", osv. Altså mye nærmere dårlig enn bra, og iallefall ikke mer enn middels. Jeg har etthvert begynt å bemerke det, når hun bruker det uttrykket. Hvis hun skulle si at "det var en helt grei runde" etter sex, så vil jeg tolke det negativt, altså at sexen var heller dårlig og lite spennende. Damer liker jo gjerne bekreftelse på at de er pene osv. Tenk om en mann sa at joda, du er ganske pen, men ikke like pen som de tre damene jeg hadde før vi ble sammen. Omtrent sånn oppfatter jeg det, om en dame sier jeg er "bra nok" eller "helt OK" osv. Det ligger i mannens natur å ønske å være best/størst/sterkest i alle livets sammenhenger, helt uavhengig av om han er det eller ikke. Jeg antar at dette ligger dypt i oss, siden hanner må konkurrere om hunnenes gunst, både blant mennesker og de fleste dyr. Om mannen da innerst inne vet at han ikke er det han aller helst ønsker å være, så blir han usikker på hva hun synes om han.
Gjest Krigerunge Skrevet 20. juli 2016 #74 Skrevet 20. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så kvinner som uttrykker sin preferanse for stor pikk er alle troll? Har aldri satt meg selv i den situasjon hvor jeg kan bli dømt som ubrukelig (eller brukelig) men om jeg skulle gjøre det ville jeg aldri ha tilstått min usikkerhet rundt det. Det holder jeg for meg selv, og hvis jeg noen gang befinner meg i en seng med ei jente så ville jeg gjort mitt beste, uten å tvile på utstyret. Tror det hadde vært så berusende uansett at alle sorger blir glemt. At kvinner hater menn som er usikre og komplekser er ikke noe nytt, så å søke trøst hos kvinner IRL er ikke noe jeg gjør. Men her er jeg jo AB, så ... IRL holder jeg denne usikkerheten for meg selv og prøver selvfølgelig å komme over det Anonymkode: 66ed7...18b Nei. Leser du innlegget mitt om igjen så ser du at jeg kaller ikke kvinner som uttrykker sin preferanse for stor pikk. Tror du virkelig at alle AB'ene som priser 23 cm lang pikk med tilsvarende omkrets er kvinner som faktisk mener det? I så tilfelle må du komme deg ned på jorda. Dette er internett. Folk skriver nøyaktig hva de vil og det er ikke ukjent at noen liker å kødde med andres følelser, spesielt usikre mennesker elsker å tråkke andre nedi gjørma. Kanskje det sitter en kar med svær pikk men et miserabelt liv som elsker å tråkke på de glade typene som har en gjennomsnittlig eller liten pikk. Hvem vet. Det jeg sier at man skal ta det meste som blir skrevet anonymt på nettet med en klype salt. Det gjenspeiler ikke alltid realiteten. Og ei kvinne mangler virkelig noen sosiale antenner om hun uten problem kan påpeke at mannen sin utstyr er for lite, for dårlig og lignende. Det er dårlig gjort å si slike ting. En ting er å være ærlig, en annen ting er å opptre sårende og nedverdigende ovenfor mannen. Eventuelt kan kvinnen være litt i det smarteste laget og spørre mannen om størrelsen på utstyret før hun sprer beina slik at ingen blir skuffet. Verre enn det er det ikke. Det er ingen som har sagt at kvinner "hater" menn med komplekser. Jeg syns genuint synd i de stakkarne som tror at verdien deres ligger i størrelsen på utstyret sitt. Men jeg blir provosert og frustrert når de ikke vil høre på logiske forklaringer, og ikke vil se ting fra andre synspunkt. Da syns jeg egentlig ikke så mye synd i dem lenger og tror kanskje de liker å velte seg i offerrollen. Da får de bare gjøre det til de innser at ingenting blir bedre så lenge de ikke vil høre på det andre sier. Selvfølgelig søker du ikke trøst når du ikke vil høre på det kvinnen sier til deg. En kvinne med komplekser for for eksempel bysten sin driter egentlig i hva andre syns med mindre det er negativt. Hun vil automatisk kun høre på de som sier at hennes type pupper er lite tiltrekkende, fremfor de som faktisk syns puppene hennes er tiltrekkende. Er ikke det rart hvordan noen mennesker liker å gruse selvbildet sitt gang på gang, i noen tilfeller kanskje ubevisst? Selvskading kommer i mange former.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #75 Skrevet 20. juli 2016 12 timer siden, Warchild skrev: Irriterer meg ihjel av denne tråden og tenkte jeg bare skulle steppe innom for å fortelle at samtlige kvinner ville pult en fyr med liten pikk fremfor en mann med slike komplekser for utstyret sitt. Jeg blir gal av frustrasjon over mangelen på viten om kvinnens psyke. I 2016 burde en mann vite at han er mer enn en pikk og at der er hundrevis av andre kvaliteter som verdsettes før utstyret mellom beina. Du kan sitte på et gatehjørne, skitten med dritt opp til øra, tannløs og med null fett på kroppen, og den største pikken i landet og ingen vil røre deg. Det blir så forbaska dumt å konsekvent påpeke at "en tykkere pikk er alltid bedre enn min pikk så min pikk er ikke bra likevel fordi den er ikke så tykk som en annen pikk". Nå skjønner jeg frustrasjonen til menn når ei kvinne ikke klarer å slutte å gnåle om puppene som henger som følge av normal tyngdekraft, noen strekkmerker på baken og kanskje litt fyldige kjønnslepper. Det er så synd at noe som er så lite viktig plutselig blir så viktig og folk slutter å verdsette de viktige tingene når det kommer til sex. Der vil alltid være et troll som påstår at størrelse betyr alt, og om man er så dum at man faktisk tror på dette trollet så kan man like godt bare sitte der i elendigheten sin og deppe. Man planter seg selv i offerrollen og vanner seg selv når man går på slikt svada. Man gjør seg selv utilstrekkelig og lager sitt eget liv med høyrehånda. Har man vært så uheldig at man har havna utfor ei kjerring som har tråkket ihjel penisegoet ditt så må du lære deg at det er ok å høre på de positive og reflekterte damene som serverer sannheten. Ok, så den dama syns pikken din var for liten, so what? Slutt å pul på henne og finn ei annen dame. Sier hun også at pikken din er for liten? Fiks dømmekraften din. Noen kvinner oppfører seg bare som noen kjerringer også og elsker å tråkke på andre. Ha det i bakhodet. Skjønner godt din frustrasjon, men du må også prøve å forstå hvorfor en gutt som først har fått et kompleks for sin penis synes dette er svært vanskelig. For store/små/hengete pupper og kjønnslepper har ikke en direkte påvirkning på hvor bra det fysiske aspektet ved sex er. Men en for liten/stor penis påvirker dette i mye større grad. Derfor tror jeg mange gutter synes det er værre med en for liten/stor penis fremfor mange av kompleksene jenter har sier ikke at jenters komplekser ikke kan påvirke den fysiske nytelsen ved sex, men ikke til den samme grad som en penis vil selvom jeg er fult klar over at mye av nytelsen til jenter går på det visuelle og det psykiske aspektet. Anonymkode: d1fca...744
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #76 Skrevet 20. juli 2016 8 timer siden, Warchild skrev: Nei. Leser du innlegget mitt om igjen så ser du at jeg kaller ikke kvinner som uttrykker sin preferanse for stor pikk. Tror du virkelig at alle AB'ene som priser 23 cm lang pikk med tilsvarende omkrets er kvinner som faktisk mener det? I så tilfelle må du komme deg ned på jorda. Dette er internett. Folk skriver nøyaktig hva de vil og det er ikke ukjent at noen liker å kødde med andres følelser, spesielt usikre mennesker elsker å tråkke andre nedi gjørma. Kanskje det sitter en kar med svær pikk men et miserabelt liv som elsker å tråkke på de glade typene som har en gjennomsnittlig eller liten pikk. Hvem vet. Det jeg sier at man skal ta det meste som blir skrevet anonymt på nettet med en klype salt. Det gjenspeiler ikke alltid realiteten. Og ei kvinne mangler virkelig noen sosiale antenner om hun uten problem kan påpeke at mannen sin utstyr er for lite, for dårlig og lignende. Det er dårlig gjort å si slike ting. En ting er å være ærlig, en annen ting er å opptre sårende og nedverdigende ovenfor mannen. Eventuelt kan kvinnen være litt i det smarteste laget og spørre mannen om størrelsen på utstyret før hun sprer beina slik at ingen blir skuffet. Verre enn det er det ikke. Det er ingen som har sagt at kvinner "hater" menn med komplekser. Jeg syns genuint synd i de stakkarne som tror at verdien deres ligger i størrelsen på utstyret sitt. Men jeg blir provosert og frustrert når de ikke vil høre på logiske forklaringer, og ikke vil se ting fra andre synspunkt. Da syns jeg egentlig ikke så mye synd i dem lenger og tror kanskje de liker å velte seg i offerrollen. Da får de bare gjøre det til de innser at ingenting blir bedre så lenge de ikke vil høre på det andre sier. Selvfølgelig søker du ikke trøst når du ikke vil høre på det kvinnen sier til deg. En kvinne med komplekser for for eksempel bysten sin driter egentlig i hva andre syns med mindre det er negativt. Hun vil automatisk kun høre på de som sier at hennes type pupper er lite tiltrekkende, fremfor de som faktisk syns puppene hennes er tiltrekkende. Er ikke det rart hvordan noen mennesker liker å gruse selvbildet sitt gang på gang, i noen tilfeller kanskje ubevisst? Selvskading kommer i mange former. "Der vil alltid være et troll som påstår at størrelse betyr alt..." Tror nok en middels eller mindre penis kan være dealbreaker for ganske mange kvinner, uansett hvilke andre kvaliteter mannen måtte ha. Kvinner nyter en større penis kontra en liten, og det er det mye som tyder på. At du, og et par andre kvinner prøver å overbevise menn om noe annet skjønner jeg ikke. Er som resignert sier, at du som mann ikke ønsker å være nr 2 eller 3, men om du ikke er godt utstyrt er det stor sannsynlighet for at du aldri kommer til å bli nr 1. De menn burde heller prøve å bli nr 1 på andre områder, som kanskje veier opp for funksjonshemminga dem besitter, men seksuelt kommer de aldri til å bli den beste. Hvis du har andre kvaliteter som kompenserer, så er det sikkert kvinner som kan akseptere og "leve med det" men å bli tilfredsstilt seksuelt blir en fjern tanke. Det er jo ting her i livet som er viktigere enn sex, tross alt. Anonymkode: 66ed7...18b
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #77 Skrevet 20. juli 2016 Angående det med orgasme. Jeg brukte 3 år før jeg fikk min første orgasme med samboeren min. Og før der var jeg sammen med en annen fyr i to år uten å få orgasme. Klarer fremdles ikke å få klitoris orgasme sammen med han, men kommer vaginalt ved kun stimulering vaginalt og av hjernen. Alene klarer jeg bare å få klitoris orgasme, og da kan jeg gjerne komme på alt fra 5 sekunder ti et par minutter, om jeg ikke drøyer med vilje. Det jeg prøver å si er at det verken var noe galt med eksen min eller samboeren, det handlet vel mest om at jeg ikke klarte å slappe helt av, når det begynte å nærme seg noe spenner jeg kroppen, nå har jrg lært å koble av helt i hele kroppen rett før orgasmen, for å la den komme. (Akkurat før orgasmen er jeg da en potetsekl, men det syntes jeg skal være lov) Anonymkode: 046a3...782
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #78 Skrevet 20. juli 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: En tykkere penis gir mer kontra en tynn en. De tror jeg de fleste kvinner som liker PIV er enig i. Hvis PIV ikke er helt det store uansett størrelse, så er størrelsen sikkert ikke så veldig viktig, men tror det gjelder for et mindretall kvinner. Bare innrøm det, du liker det selv. Du vil ikke tro hvor mange innlegg jeg har lest fra kvinner som har kommet med sine yttringer angående dette temaet. Samma sjargongen "størrelsen teller ikke bla bla" for så å nevne et tykkelsen er viktigere. Slutt å ljug. Anonymkode: 66ed7...18b PIV? Anonymkode: 3fe25...e8c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #79 Skrevet 20. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: PIV? Anonymkode: 3fe25...e8c penis i vagina Anonymkode: 66ed7...18b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå