Gå til innhold

Jeg har lyst på egen far.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt sex med han, og det kommer jeg sikkert ikke til å gjøre heller. Men det er han jeg fantaserer om til jeg kommer hver gang jeg har sex med kjæresten, det er han jeg har seksuelle drømmer om og det er fantasien om han jeg onanerer til. Jeg blir så kåt av å tenke på han og har sett utstyret hans for mange år siden tilfeldig når han gikk ut fra badet. Jeg glemmer aldri det synet, da var jeg rundt 13 år gammel og vel egentlig fantasert om han siden. Noen ganger har jeg vurdert å si det til han for å se om han har lyst på meg også, men jeg gjør det aldri fordi jeg vet hvor feil og ikke minst ulovlig det er. Men pga disse tankene føler jeg meg unormal også siden det er jo det, og vurderer å søke hjelp da jeg ikke ønsker å ha det sånn. Dette er ikke ett trolleinnlegg, redd for at mange tror det er det. Det jeg egentlig lurer mest på her er om andre har hatt det sånn eller lignende , og gikk det over til slutt? 

Anonymkode: e6c78...f0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1040225-jeg-har-lyst-p%C3%A5-egen-far/
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt sex med han, og det kommer jeg sikkert ikke til å gjøre heller. Men det er han jeg fantaserer om til jeg kommer hver gang jeg har sex med kjæresten, det er han jeg har seksuelle drømmer om og det er fantasien om han jeg onanerer til. Jeg blir så kåt av å tenke på han og har sett utstyret hans for mange år siden tilfeldig når han gikk ut fra badet. Jeg glemmer aldri det synet, da var jeg rundt 13 år gammel og vel egentlig fantasert om han siden. Noen ganger har jeg vurdert å si det til han for å se om han har lyst på meg også, men jeg gjør det aldri fordi jeg vet hvor feil og ikke minst ulovlig det er. Men pga disse tankene føler jeg meg unormal også siden det er jo det, og vurderer å søke hjelp da jeg ikke ønsker å ha det sånn. Dette er ikke ett trolleinnlegg, redd for at mange tror det er det. Det jeg egentlig lurer mest på her er om andre har hatt det sånn eller lignende , og gikk det over til slutt? 

Søk hjelp.

• Liker 3
AnonymBruker

Jeg har hatt drømmer (mareritt) om det, men ikke noe jeg tenner på og heller ongenting jeg fantaserer om.. Jeg ville kanskje pratet med noen om det hvis jeg var deg og oppriktig ville ligget med faren min..

Anonymkode: facd4...e9a

Gjest Axl Rose

Du er ikke unormal. Har også hatt en sånn tanke. Om moren min. Ikke sånn at det plaget meg i hverdagen eller at jeg tente mer på henne enn kjærestene mine. Så tror du bør snakke med noen om det hvis det plager deg mye. Noen som har taushetsplikt så klart. 

Annonse

Den ‎19‎.‎07‎.‎2016 at 15.41, AnonymBruker skrev:

men jeg gjør det aldri fordi jeg vet hvor feil og ikke minst ulovlig det er.

Hvorfor vet du at det er feil? I følge meg så vet du betydelig mer enn de som mener at det er feil per definisjon.

Den 19. juli 2016 at 15.41, AnonymBruker skrev:

Det er uvanlig, men helt normal fantasi. Så lenge den forblir fantasi.

De går neppe over ; alle mine tabu baserte fantasier har levd med meg siste 40 år

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...