Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg hele tiden uopplagt. Er trett når jeg våkner, helt tom for krefter om jeg går en oppoverbakke. Har gått mye tur i år, men kjennes ut som det bygger meg ned i stedet for opp.

Aldri opplevd noe lignende. Har bestilt legetime, men flott om noen har opplevd lignende. Er redd for at de ikke kommer frem til noe hos legwn, om.jeg ikke har noen tanker selv.

Anonymkode: 56de6...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har vitamin D-mangel? Da blir man gjerne trøtt og sliten. Spør om å få ta blodprøve hos legen så de kan sjekke verdiene dine :) 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Mye svimmel og. Så må åpenbart være noe jeg mangler.

Anonymkode: 56de6...8a6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble utmattet av lave jernlagre. Fikk meg et boost når de ble fylt opp! Hvordan har du det på den psykiske siden?

Anonymkode: bf445...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Sover du godt? Kanskje du skal sjekke om du har søvnapné?

Anonymkode: ded0a...5bc

Skrevet

Kan være du har B12 mangel.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo bare vill gjetting, det er bare der du får det rette svaret.

Og du skal ikke ta jerntilskudd uten at du har fått påvist jernmangel. 
Spis mer mørkegrønne grønnsaker og innmat (f.eks. leverpostei) - så får du i deg mer B12- og jern - som kan gi mangelsykdommer... 

Det kan være at du kjører deg for hardt og.

Borreliose, hjertesvikt, kreft, ja slike alvorlige greier kan det og være, 

det kan være mangelsykdommer, eller kanskje mangel på go'vær? Mange opplever å bli litt værsyke når solen uteblir... det har vært en dårlig sommer mange plasser og man blir rett og slett litt deppa og smådaff av det hele. 

Anonymkode: 62c60...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likt. Legen finner ingenting på meg. Jeg sliter endel psykisk, og trolig er det grunnen. Man anbefales å være i aktivitet ved depresjon, det skal visstnok hjelpe, men jeg blir bare sliten og så blir jeg helt ødelagt etterpå. Jeg føles utmattet på alle måter resten av dagen, og ofte i flere dager etterpå... 
Jeg har ingenting å gi, føler meg svimmel og tidvis kvalm, og enkelte dager orker jeg knapt stavre meg opp trappa i huset.

Jeg håper det er enklere for deg. En simpel vitaminmangel eller lignende.

Anonymkode: 8bed9...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...