Gå til innhold

Mase om operasjonsdato

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Registreres det at jeg ringer dagkirurgi og spør om jeg har fått dato for operasjon?  Ringte for to uker siden er det dumt å ringe igjen nå? Fikk beskjed om at jec ville bli operert i august/september og jobben pusher på å få nøyaktig dato siden jeg blir sykemeldt lenge.. 

Anonymkode: 693ac...945

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden det er to uker siden du ringte sist hadde jeg ikke hatt problem med å ringe igjen nå. Så hadde jeg spurt om når jeg kan forvente å få vite eksakt dato hvis de ikke kan svare.

Anonymkode: c51cd...a6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De noter vanligvis at du har ringt, i journalen din. 

Anonymkode: b315d...55b

Skrevet

Ring og forklar at jobben etterspør dato :) Så er det ikke du som "maser" 😄

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Registreres det at jeg ringer dagkirurgi og spør om jeg har fått dato for operasjon?  Ringte for to uker siden er det dumt å ringe igjen nå? Fikk beskjed om at jec ville bli operert i august/september og jobben pusher på å få nøyaktig dato siden jeg blir sykemeldt lenge.. 

Anonymkode: 693ac...945

Det er heller ikke dagkirurgien som setter opp operasjoner men inntakskontoret som organiserer. Du får ikke fortere beskjed av å mase. 

Anonymkode: b315d...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det har noe for seg og ringe nå midt i ferietiden. Det er som regel mindre bemanning i ukene framover og akutte ting prioriteres. Står selv i kø.

Anonymkode: 7d2c8...7ae

AnonymBruker
Skrevet

ar du superhastverk så velg et mindre sykehus. Her jeg bor rykket de nettopp inn annonse i avisen om at de har manko på pasienter :ler:

Anonymkode: d2365...38d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...