AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Registreres det at jeg ringer dagkirurgi og spør om jeg har fått dato for operasjon? Ringte for to uker siden er det dumt å ringe igjen nå? Fikk beskjed om at jec ville bli operert i august/september og jobben pusher på å få nøyaktig dato siden jeg blir sykemeldt lenge.. Anonymkode: 693ac...945
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Siden det er to uker siden du ringte sist hadde jeg ikke hatt problem med å ringe igjen nå. Så hadde jeg spurt om når jeg kan forvente å få vite eksakt dato hvis de ikke kan svare. Anonymkode: c51cd...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 De noter vanligvis at du har ringt, i journalen din. Anonymkode: b315d...55b
Sirah Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Ring og forklar at jobben etterspør dato Så er det ikke du som "maser" 😄
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Registreres det at jeg ringer dagkirurgi og spør om jeg har fått dato for operasjon? Ringte for to uker siden er det dumt å ringe igjen nå? Fikk beskjed om at jec ville bli operert i august/september og jobben pusher på å få nøyaktig dato siden jeg blir sykemeldt lenge.. Anonymkode: 693ac...945 Det er heller ikke dagkirurgien som setter opp operasjoner men inntakskontoret som organiserer. Du får ikke fortere beskjed av å mase. Anonymkode: b315d...55b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Tror ikke det har noe for seg og ringe nå midt i ferietiden. Det er som regel mindre bemanning i ukene framover og akutte ting prioriteres. Står selv i kø. Anonymkode: 7d2c8...7ae
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 ar du superhastverk så velg et mindre sykehus. Her jeg bor rykket de nettopp inn annonse i avisen om at de har manko på pasienter Anonymkode: d2365...38d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå