Gå til innhold

Hyppige toalettbesøk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I lengre tid har jeg plagdes med at jeg må ekstremt ofte tisse. Dette gjelder særlig på morgenen og formiddagen, men senere på dagen er ikke problemet like stort. I tidsrommet fra ca. kl 7 til kl 13-14 kan jeg ofte gå på do opptil åtte-ti ganger. 

Vet ikke om det er fordi jeg drikker for mye, men jeg tror ikke jeg drikker mer enn "vanlig". Etter at jeg står opp drikker jeg 1-2 kopper kaffe, og ellers noe vann eller sukkerfri saft. Men ikke så mye at det skulle være nødvendig med så hyppige toalettbesøk.

Det merkelige er også at det er ekstremt mye som plutselig vil ut, selv om jeg ikke har drukket noe siden forrige toalettbesøk (som altså ikke er så lenge siden). 

Vet at diabetes kan være en grunn til dette, men da synes jeg det er rart at det er nesten kun tidlig på dagen dette skjer, og ikke senere på ettermiddagen/kvelden. Jeg er heller ikke gravid. 

Noen som vet hva dette kan være? Hilsen jente 22

Anonymkode: 23bc4...ba4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen? 

AnonymBruker
Skrevet

DIabetes?

Endo?

Anonymkode: 1ee05...c5c

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en tur til legen hvis problemet plutselig har dukket opp? Urinveisinfeksjon? Jeg blir ekstremt vanndrivende av kaffe, så hadde jeg drukket noen kopper kaffe hadde jeg sprunget på do hele tiden.

Anonymkode: 71576...6d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DIabetes?

Endo?

Anonymkode: 1ee05...c5c

Hva er endo? 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg en tur til legen hvis problemet plutselig har dukket opp? Urinveisinfeksjon? Jeg blir ekstremt vanndrivende av kaffe, så hadde jeg drukket noen kopper kaffe hadde jeg sprunget på do hele tiden.

Anonymkode: 71576...6d4

Det har vært sånn i en ganske lang periode, mellom 0,5-1 år tror jeg. Ble ikke så vanndrivende av kaffe før. Og hvis jeg drikker kaffe senere på dagen, så fører ikke det til at jeg må mye på do, heller... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...