AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Hei! Jeg har gått på p piller i snart 4 år nå og begynner å bli lei. Jeg har alltid hatt en syklus hvor jeg får mensen på dag 22, ikke 28, som "vanlig". Etter at jeg begynte på pillen opplevde jeg ofte å få mellomblødninger, men det siste året har disse blødningene kommet 1-2 uker før jeg i følge brettet skal ha mensen og varer helt til jeg egentlig skal ha mensen. Som en mensen light om du vil. Så har jeg 1-3 dagers pause og så får jeg mensen igjen. Er dette vanlig? Innimellom får jeg også bare mensen midt i brettet og ingenting på den uken den skal komme på. Er akkurat som om syklusen min driter i pillene og bare fortsetter som før. Tips/råd/erfaringer? Anonymkode: 891c9...4be
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Snakk med legen din. Kanskje løsningen er et annet p pillemerke eller annen prevensjon? Det nytter ikke å gjøre noe med kroppen din eller de p pillene du har om du ønsker endring. Anonymkode: 88c62...140
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå