Gå til innhold

Siste ikke-tv filmen du så?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hva er den siste filmen du har sett på kino, video, nettet eller DVD, og hvordan var den?

(Jeg gidder ikke lese mer om dårlige onsdagsfilmer på TVNorge, så nå vil jeg høre om den siste filmen du valgte å se.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Eg vil no berre få seie at om eg ser en film på TvNorge eller Canal+, så VELGE eg det sjølv. Gidder veldig sjelden å bruke 1,5t på en film eg ikkje vil sjå, og det er ingen som tvinger meg.

OK. Siste filmen eg såg, utenom film på TV, var "21 grams" på DVD. Men eg var så trøtt at eg sovna midt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

Jeg så Panic Room, med..hva heter hun igjen..dama med den karakteristiske uttalen som spiller Clarice i Nattsvermeren.

Filmen var grei nok til en søndag formiddag. Den var passe skremmende, med litt klaustrofobiske tendenser. Men fra midten av ble den nokså forutsigbar og settingen ble også litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Siste jeg så på DVD var Bare Bea, kjempemorsom faktisk, resulterte i mye mimring om hvordan det var å være tenåring. :wink:

Siste kinofilm var Hawaii, Oslo. Var litt redd for å bli skuffet siden den har fått så bra kritikker, men synes det var en kjempefin film. Mange historier, men de var knyttet sammen så bra og så er det litt ekstra artig med filmer fra steder man er godt kjent, i dette tilfellet Grünerløkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Man on fire på kino på lørdag. Det var noen andre som ordnet billettene, så jeg ante ikke hva jeg skulle se før jeg møtte dem på kinoen. :-) Ingen av oss hadde hørt om filmen før, men den var helt ok. Tror det var førpremiere, så den går ikke på kino.

Jeg så Panic Room, med..hva heter hun igjen..dama med den karakteristiske uttalen som spiller Clarice i Nattsvermeren.

Jodie Foster :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Strictly Ballroom på DVD. Original film med kultpotensiale! Typisk dansefilm, men da innen ballroom dancing med neonfargete kjoler med fjær og stash, white-trash-familier og menn med parykk. Og en liten romanse der den stygge andungen (jente med briller og kviser) viser seg å være en svane.

Morsomt og annerledes og sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...