AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Skriver her, da jeg lurer på om sånn som jeg føler meg er innenfor normalen, eller om jeg er deprimert. Har hatt det sånn i mange år. Jeg tenker å beskrive nedenfor hvordan jeg føler meg en vanlig dag og håper på noen tilbakemeldinger fra både friske og deprimerte på om dette er normalt. Takker så mye på forhånd - Når jeg våkner har jeg alltid en klump i magen og en motstand mot å stå opp. vil liksom ikke noe og kan få eksistensielle tanker. dette forsvinner etter 5-10 minutter og en kaffe-kopp og jeg føler meg bra igjen. - Jeg kan spørre meg selv i løpet av studie-dagen eller på jobb om dette er "alt"? skal jeg bruke livet på dette? Har studert andre ting før og tenkte det samme da. - Jeg kan grue meg til trening, men etter trening føle meg fantastisk - jeg føler andre har mye mer enn meg og blir lett misunnelig/synes synd på meg selv - I en del situasjoner har jeg det ikke gøy (feks byturer, venninnebesøk), men andre ganger kan jeg kose meg masse - har det jo bra, men er ikke happy-go-lucky liksom. Noen tanker og råd? Anonymkode: 5ae4a...2d5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Hvis du mistenker depresjon er det best å ta det opp med fastlegen. Beklager at jeg ikke kan komme med noe enklere, men det er egentlig den eneste veien å gå Anonymkode: 3002a...e60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå