Gå til innhold

Hva er normal sinnstemning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver her, da jeg lurer på om sånn som jeg føler meg er innenfor normalen, eller om jeg er deprimert. Har hatt det sånn i mange år.

Jeg tenker å beskrive nedenfor hvordan jeg føler meg en vanlig dag og håper på noen tilbakemeldinger fra både friske og deprimerte på om dette er normalt. Takker så mye på forhånd :)

- Når jeg våkner har jeg alltid en klump i magen og en motstand mot å stå opp. vil liksom ikke noe og kan få eksistensielle tanker. dette forsvinner etter 5-10 minutter og en kaffe-kopp og jeg føler meg bra igjen.

- Jeg kan spørre meg selv i løpet av studie-dagen eller på jobb om dette er "alt"? skal jeg bruke livet på dette? Har studert andre ting før og tenkte det samme da.

- Jeg kan grue meg til trening, men etter trening føle meg fantastisk

- jeg føler andre har mye mer enn meg og blir lett misunnelig/synes synd på meg selv

- I en del situasjoner har jeg det ikke gøy (feks byturer, venninnebesøk), men andre ganger kan jeg kose meg masse 

- har det jo bra, men er ikke happy-go-lucky liksom.

Noen tanker og råd?

Anonymkode: 5ae4a...2d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du mistenker depresjon er det best å ta det opp med fastlegen. Beklager at jeg ikke kan komme med noe enklere, men det er egentlig den eneste veien å gå :) 

Anonymkode: 3002a...e60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...