AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Hei! Jeg er i midten av 30-årene, og har hatt kjent PCOS de siste 12 årene. Jeg har tidvis hatt lang tid mellom hver mens (gjerne sykluser på 70-110 dager), men det siste drøye halvåret har jeg hatt svært korte sykluser (15-20 dager) med lang blødning (8-10 dager). Denne gangen har jeg derimot blødd innmari lenge, er på dag 16 eller 17 nå. Riktignok sparsom blødning, men jeg begynner å bli rimelig lei. Kan jeg være "sikker" på at det er PCOS som tuller det til? Eller kan det være noe annet. Har ellers ingen plager, vondter e.l. Tok celleprøve i desember-januar i år, har ikke hørt noe så jeg regner med at den er fin. Burde snart blitt sponset av Libresse og OB! Anonymkode: e94aa...fc3
Ferny Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Hva sier lege/gynekolog? Kan du ikke f.eks. bruke p-piller for å få en mer normal syklus? Tenker at det må være slitsomt å blø "hele tiden" i hvert fall. 1
Gjest Becky48 Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Har jeg aldri opplevd...ville nok gått til en lege hvis jeg var deg. Bare for å forsikre deg om at det ikke er noe galt.
Cata Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Opplevde det samme da jeg hadde noen rimelig store vanncyster på eggstokkene. Blødde og blødde og blødde... Så slik sett høres det jo ut som det kan være PCOS som "tuller". Men ta en tur til legen for sikkerhets skyld, du kan jo uansett ikke gå og blø hele tiden. Løsningen for meg var å få operert ut cystene, men vet ikke om det er noen løsning hvis det er tale om PCOS. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå