AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har forstått det sånn at det kan gå over av seg selv, men er det sånn at man ikke skal bruke såpe på de indre kjønssleppene? Hva med når man har mensen? Og hvor lang tid vil det ta før det går over? Evt noen andre tips? Anonymkode: 7beb8...787
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Beste tipset er vel å gå til lege å få vaginal tabletter/kapsler Skal brukes 3 dager, og så er problemet løst. Utover det vet jeg ikke dessverre. Det er ikke anbefalt å bruke mye såpe i underlivet nei. Man kan bruke en slik PH-nøytral underlivssvask da. Anonymkode: 7ce59...a7e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Med meg gikk det over da jeg hadde mensen. Fikk beskjed av legen om å ta luktdempende tabletter før mensen kom. Men da jeg hadde mensa ferdig var fiskelukta borte. Hadde ventet og latt kroppen ordne opp selv. Om det fortsatt stinker da må du nok til doktormannen igjen. Anonymkode: a26f8...fa7 1
misstealover Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 For meg gikk det over etter flere uker. Var flau tenåring og ville unngå legebesøk... anbefaler å stikke en tur til lege eller vente litt til for å se. Ikke bruk såpe - helst rent vann. Hvis du absolutt må bruke noe, kjøp intimvask
sajk Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har hatt det mange ganger og for min del så går det ikke over av seg selv. Eller jeg orker ikke vente så lenge. Det stinker! Få deg en legetime:)
Gjest Nanne70 Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Jeg var plaget av BV i mange år og gikk på utallige kurer med Flagyl, men infeksjonen kom tilbake når kuren var slutt. Fikk til slutt fjernet spiralen og ble frisk nærmest over natta, og har aldri vært plaget siden.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 Man kan ha det veldig lenge uten at det nødvendigvis går over av seg selv. Dalacin eller Flagyl hos legen er en raskere løsning. Anonymkode: 38247...ee3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå