AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #22 Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, tirben skrev: Da lurer jeg på hva er det som får menn til å gjøre noe sånt? Hva tenkte du da du bestemte deg for å sende et bilde av deg med synlig ståpikk? Hva håpet du å oppnå med det? Er vi jenter og gutter så forskjellig? Jeg ville ihvertfall syntes det ville vært pirrende om hun sendte et bilde kun i undertøy til meg. Er det noe vits å prøve å ringe henne? Eller skal jeg bare vente til hun evt sender en mld? Synes dette er så rart. Vi hadde veldig god kjemi på datene. Anonymkode: 60e10...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #23 Skrevet 18. juli 2016 Nice try. Blir deilig når sommerferien er over. Anonymkode: 2dd14...3be 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #24 Skrevet 18. juli 2016 Hadde kuttet deg ut. Utrolig respektløs oppførsel fra din side. Og hvis du ikke er såpass sosialt trent at du vet at slikt er galt, så hadde ikke jeg giddet å lære deg opp. Anonymkode: a3ba1...7c3 15
Gjest HappyWaffle Skrevet 18. juli 2016 #25 Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er vi jenter og gutter så forskjellig? Jeg ville ihvertfall syntes det ville vært pirrende om hun sendte et bilde kun i undertøy til meg. Er det noe vits å prøve å ringe henne? Eller skal jeg bare vente til hun evt sender en mld? Synes dette er så rart. Vi hadde veldig god kjemi på datene. Anonymkode: 60e10...0e6 ja kvinner og menn er så forskjellige. Det er trashy å bare slenge rundt med sånne bilder. Hvis du sender enda fler meldinger eller begynner å ringe så virker du desperat i mine øyne. Du har vist en side av deg selv som hun ikke liker (det at du faktisk sender sånne bilder) så da spiller det ingen rolle at dere har hat god kjemi på date.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #26 Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "Jeg er for ordens skyld velutstyrt...." Ha ha. Hva mener du er relevansen med det ? Da er det lov ? Nei sorry meg her altså Måtte flire litt bare. Bedre lykke neste partner. Anonymkode: 1849a...b45 Neida. Men hvis noen her skulle komme på å si jeg har liten penis. At det er derfor hun ikke svarer. For det er den ikke altså. Anonymkode: 60e10...0e6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #27 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neida. Men hvis noen her skulle komme på å si jeg har liten penis. At det er derfor hun ikke svarer. For det er den ikke altså. Anonymkode: 60e10...0e6 Den sosiale intelligensen din er for liten. Derfor. Nytter ikke å ringe. Det eneste som nytter er å - ALDRI - sende slike bilder igjen. Noensinne. Anonymkode: 08381...560 16
Gjest HappyWaffle Skrevet 18. juli 2016 #28 Skrevet 18. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida. Men hvis noen her skulle komme på å si jeg har liten penis. At det er derfor hun ikke svarer. For det er den ikke altså. Anonymkode: 60e10...0e6 Ingen bryr seg om du har liten penis her, eller om den er stor. Jeg kan som kvinne si at jeg ville hatt samme reaksjon om den var mega stor eller liten. ALDRI send sånne bilder uten at du er 100% sikker på at det faktisk er ønsket! Det hjelper ikke at du tror at hun vil like det. Dette er nok en tapt sak
WubWub Skrevet 18. juli 2016 #29 Skrevet 18. juli 2016 (endret) 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har møttes to ganger, så hun må like meg. Drar vel ikke på 2. date om daten ikke faller i smak? Nå lurer jeg på om det er fordi jeg sendte henne et bilde? Jeg sendte et bilde av meg i kun boxer for noen dager siden. Hvor jeg hadde bender under boxern. Kan dette ha skremt henne, mistet interessen for meg? Jeg er for ordens skyld velutstyrt. Hun svarer ikke på meldinger jeg sender henne nå, siden jeg sendte bildet. Anonymkode: 60e10...0e6 Du sender et bilde av "bender under boxeren" etter 2. date? What the fuck did I just read. Gjør du virkelig slik? Og du lurer på hvorfor hun ikke svarer deg? Tanken har kanskje ikke slått deg at det er både uhøflig og respektløst å sende slikt uten å få avklart på forhånd at det er greit? Endret 18. juli 2016 av WubWub 18
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #30 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, WubWub skrev: Du sender et bilde av "bender under boxeren" etter 2. date? What the fuck did I just read. Gjør du virkelig slik? Og du lurer på hvorfor hun ikke svarer deg? Tanken har kanskje ikke slått deg at det er både uhøflig og respektløst å sende slikt uten å få avklart på forhånd at det er greit? Det er seksuell trakassering, det er som å klype daten i rumpa eller si at hun har fine pupper. Anonymkode: 08381...560 11
liljene Skrevet 18. juli 2016 #31 Skrevet 18. juli 2016 Hvis jeg var deg,Ts, ville jeg bedt pent om unnskyldning. Og ikke gjort det igjen. Vi damer liker ikke slikt. 5
Sulfina Skrevet 18. juli 2016 #32 Skrevet 18. juli 2016 Utrolig, utrolig kleint! Jeg hadde styrt unna en fyr som sendte sånne bilder etter 2. daten altså.. 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #33 Skrevet 18. juli 2016 2 minutter siden, liljene skrev: Hvis jeg var deg,Ts, ville jeg bedt pent om unnskyldning. Og ikke gjort det igjen. Vi damer liker ikke slikt. Ja, det er lov å prøve Anonymkode: 08381...560 1
Linnpinn9 Skrevet 18. juli 2016 #34 Skrevet 18. juli 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde tenkt "Next.." Anonymkode: 25b0b...e9f Me too Jeg er ikke ute etter en mann som bare vil ha sex. Det er turn off med de som sender slike bilder. Verste er de som forventer å få samme bilder tilbake 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #35 Skrevet 18. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er lov å prøve Anonymkode: 08381...560 Bortkastet energi! Løpet er nok kjørt. Anonymkode: 27a8e...8cc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #36 Skrevet 18. juli 2016 Kvinne her. Jeg kunne satt pris på et sånt bilde. Men ikke før vi allerede hadde et seksuelt forhold. Ikke i datingfasen, fordi det skriker desperasjon og at sex betyr alt og datingen betyr mindre. Men det er ikke sikkert løpet er kjørt. Men jeg vil råde deg til å sende en melding og skrive at du beklager om hun følte seg støtt av bildet og sier at du håper hun kan ignorere det om hun synes det var litt plagsomt og håper dere kan gå på en tredje date. Og spør om hun vil være interessert i en tredje date. Om hun da svarer at hun vil møtes igjen, så ikke.. IKKE.. IKKE!! ...si/skriv noe som "Så bra, passer torsdag? PS: Likte du bildet eller?" for det er et skritt frem og seksten skritt tilbake. Ignorer det og move on og spar det til dere har hatt sex. Og spør gjerne om hun vil ha et slikt bilde før du eventuelt sender neste gang. Anonymkode: 9f2aa...675 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #37 Skrevet 18. juli 2016 Jøsses da gutt. Trodde virkelig de fleste hadde fått med seg nå at slikt ikke funker for annet en å virke totalt frastøtende. Du må krype noe så inn i helvete om du vil treffe henne igjen. Anonymkode: 6aef4...38a 17
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #38 Skrevet 18. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bortkastet energi! Løpet er nok kjørt. Anonymkode: 27a8e...8cc Det er lov å prøve Anonymkode: 08381...560 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #39 Skrevet 18. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøsses da gutt. Trodde virkelig de fleste hadde fått med seg nå at slikt ikke funker for annet en å virke totalt frastøtende. Du må krype noe så inn i helvete om du vil treffe henne igjen. Anonymkode: 6aef4...38a Æsj og fysj, den det var skikkelig ekkel. Men det er også helt rett. Det er sånn følelse man får av dick pics når man ikke er forberedt og har sagt ja allerede. Anonymkode: 21bd4...c38 9
Gjest Fox Mulder Skrevet 18. juli 2016 #40 Skrevet 18. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nice try. Blir deilig når sommerferien er over. Anonymkode: 2dd14...3be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå