AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Jeg føler når kallet, 4 år etter voldtekt om å gå til gynekolog. Jeg orker ikke tanken på å gå til en kald hjerteløs gynekolog som driter i at jeg har blitt voldtatt. Jeg trenger en skikkelig vurdering i og med at jeg har revnet oppi dåsa den gangen for 4 år siden. Finnes det noen forsiktige snille gynekologer der ute? Noen som kan anbefale noen? Anonymkode: f5cb2...93f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Du må nesten fortelle om du vil reise fra Kirkenes til Kristiansand eller ombendt bare for å få gå til den rette eller ommdu skal ha en i Oslo. Skal du ha en du bare betaler vanlig egenadel til, så må fastlegen skrive henvisning. Da vet og fastlegen din hvem han anbefaler på ditt hjemsted. Anonymkode: 339e0...f88
loveistheanswer Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 (endret) TS: Hvilken by bor du i ? Jeg har en bra gynekolog å anbefale, må bare vite hvilken by som er aktuell for deg Endret 18. juli 2016 av Bond
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 På legelisten.no kan du finne en med mange anbefalinger der du bor. https://www.legelisten.no/gynekologer Anonymkode: eda8f...3e4
Gjest Bond Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 (endret) Tråden ryddet for avsporinge, og flyttes til "Kropp og helse" forumet. Bond, forumansvarlig Endret 18. juli 2016 av Bond
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Jeg MÅ anbefale deg gynekolog Unni Larsen på Aleris Strømmen. Hun er en så utrolig hjertevarm, god og snill person som du føler deg hundreogfemti prosent trygg hos. Jeg var hos henne første gang jeg var hos gynekolog, 19 år gammel. Du blir nesten glad i henne, fordi hun tar så godt vare på deg jeg åpnet meg som en bok allerede første gangen jeg var der. Verdt å betale litt for å dra til en så flink gynekolog. Gleder meg til neste gynekologtime fordi det er bare koselig å være i så trygge hender anbefales på det varmeste! Lykke til Anonymkode: 9a3fe...72a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå