Gå til innhold

Det kvinner egentlig vil ha

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Mari Y skrev:

Ok, folk har forskjellig smak, men dette ble litt i drøyeste laget, altså. Hva tenker man med, når man løper etter tilfeldig forbipasserende? Hallo:kari:?

Sånn som Ylvis gjør i innslagene sine? Jeg ler iallfall godt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Gothminister skrev:

Følte du deg truffet?

Ja, @Gothminister nå traff du skikkelig spikern på hodet, føler meg skikkelig truffet. 

Anonymkode: e3b5a...f3f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, @Gothminister nå traff du skikkelig spikern på hodet, føler meg skikkelig truffet. 

Fysj

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Gothminister skrev:

Fysj

Nommin.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, WubWub skrev:

Lurer på om det hadde vært like greit om en gammel mannlig gris av en journalist stod å siklet over ei ung jente som var ute på joggetur mens han med kroppsspråk og blikk viste til skitne tanker for så å løpe etter henne etter intervjuet var over.

Ser for meg feministene ville startet tredje verdenskrig og grisen ville blitt lynsjet. 

Det gjør de allerede. Spesielt en i TV2 (ja når blir innlegget slettet). Uansett, synes ikke dette er OK oppførsel uavhengig av kjønn og jeg har alltid sagt ifra når jeg har sett andre kvinner oppføre seg ekkelt mot menn. Virker som mange kvinner tror de kan oppføre seg slik de vil mot menn fordi menn liksom alltid er tilgjengelig for sex og skal like all kvinnelig oppmerksomhet.

Anonymkode: 37f72...19f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...