Gå til innhold

Soljordbærs prøvedagbok


soljordbær

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg faktisk egget har gjort et hederlig forsøk på å feste seg. Har kjent et par kvasse stikk i nedre del av livmoren i kveld, etterfulgt av menssmurringer i abd og nedre korsrygg. Kan jo ikke være mensen, for skal jo ikke ha den før om en ukes tid ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde egentlig ikke tenkt til å t3ste i dag, men fikk sånne stikkinger i magen igjen i natt på jobb, og når jeg skulle skifte hadde jeg noen flekker med blod i trusa. Jeg tror jeg fikk en ultrasvak strek på strimmel i dag......  8/9 dpo..., samboer kan også se den.... men tør ikke å håpe enda...

Endret av soljordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det jeg også, men er redd for kjemisk. Er jo veldig tidlig å teste pos også, for vet med sikkerhet at jeg ikke hadde eggløsning før tidligst lørdag kveld for 1 uke siden. Temperaturen gjorde et lite fall i dag tidlig, men har fortsatt symptomer, men blødningen har stoppet.

Åååh, hadde blitt helt i ekstase hvis den viser seg å være positiv i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk nok ikke den mnd her gitt..

Testa i dag tidlig, tok 3 billigtester i samme urin, 1 pos (svak rosa) og 2 negative. Visste ikke helt hva jeg skulle tro, annet at jeg ikke stoler på billigtester lenger. Heretter skal jeg heller ta test etter forventet mens.  Ser også ut som jeg fikk mensen nå i kveld også! Baaah! 4-5 dager før tiden, så syklusen er visst i skikkelig ulage...

Nå tar jeg meg en øl og en snus. Skal på 2 fester de kommende ukene også, så da slipper jeg hverfall å bekymre meg for å skjule at jeg er preggis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden jeg har vært her nå, egentlig ikke noen spesiell årsak til det, men har forsøkt å holde meg l7tt unna google og forum, tror jeg blir litt stressa av det:P var hos legen for noen dager siden og tok en hel haug med blodprøver, første gang i livet ( som jeg husker) at jeg har tatt blodprøver. Sjekket bl.a stoffskifte, for å utelukke at det er noe kluss der. Er spent på resultatet !

Det har ikke skjedd stort på denne fronten den siste tiden, men er nå inne i min 4pp. hvis det klaffer denne mnd, så vil en evt positiv test slå ut rundt juletider, og termin rundt min egen bursdag, krysser fingrene for det. Hadde jo vært en fantastisk jule og bursdagsgave, ønsker meg ikke noe annet☺

Endret av soljordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Entret de treige DPO dagene! Vet ikke helt hvilken dpo jeg er i, da jeg ikke har tempet,,eller tatt test, men jeg er definitivt entret DPO. Tenkte å ta første test man 19 des! Whooop!

Blodprøvene jeg tok for en stund siden var også fine, ingen røde tall og stoffskiftet er normalt, så jeg er tydeligvis frisk som en fisk! Nå tok jeg ikke noen hormonprøver, for sjekk av syklus, men tenker å gjøre det hvis det ikke klaffer snart, men jeg er ganskr sikker på at jeg har eggløsning og at lutealfasen er normal, mensen er hvertfall regelmessig!

Endret av soljordbær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh!

Hadde et par helt syke stikk nederst i underlivet i går og mye romstering og luft i magen. Har ikke så mange symptomer i dag da, men tok en clearblue plus i dag, usikker på om det ble morgenurin, husker ikke om jeg tissa før jeg dro på jobb....haha 

Uansett, det er et kryss på testen, men utrolig svakt, må konsentrere meg for å se den, ser blå ut, men kan like gjerne være grå... streken er like bred som kontrollstreken. Er ca 10 dpo i dag.

Å herregud, håper testen er positiv. Bli spennende å sjekke i morgen!

Har vært gravid eb gang tidligere, og da husker jeg at jeg fikk et voldtsomt stikk i underlivet et par dager før ikm, ikke hatt dette siden, men har av og til hatt noen stikkinger i underlivet under mensen...

Blir gal av det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...