AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Først vil jeg bare si, at jeg lager denne tråden kun for å høre om noen evt. har noen erfaringer med lignende symptom, eller tips for å dempe hevelsen. Jeg har allerede kontaktet lege, men er en stund til hun hadde ledig time. I laang tid nå har jeg genrelt følt meg ganske sliten og utmattet, men har tenkt det kom pga. mye stress og lite søvn. Så fikk jeg halsbetennelse, og videre ballet det på seg med øyekatarr og ørebetennlse. Etter dette gikk over satt jeg igjen med noen GIGANTISKE lymfekjertler (her snakker vi på størrelse med to store egg), i tillegg er de forferdelig ømme. For omtrent en uke siden fikk jeg også et rødt, klumpete utslett på halsen, det klør ikke, men har en slags brennende fornemmelse. Nylig var jeg innom for noen blodprøver i forkant av legetimen, og fikk vite at jeg hadde ganske lav blodprosent (11%), vet ikke hva annet disse prøvene kunne evt. utelukke, men siden jeg ikke fikk vite noe mer, regner jeg med at resten så bra ut. Bortsett fra dette har jeg også hatt en del feber og mye nattesvette. Noen som har opplevd noe liknende? eller har noen tips mot hovne lymfer? Det er fryktelig slitsomt, og føler meg veldig "oppblåst" i ansiktet (og kroppen generelt, egentlig) Anonymkode: 770bf...bfb
Forundret.. Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Har ingen anelse på hva det kan være. Ring til legen og spør om de har en hastetime, evt gå på legevakten.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Hakke peiling. Hvor lenge er det til legetimen? Jeg ville bedt om hastetime.. Anonymkode: f0fe0...5b9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Uff, høres slitsomt ut! Jeg pleier å få hovne lymfeknuter når jeg er forkjøla eller har en eller annen infeksjon pågående i kroppen, men de er mer på størrelse med en drue enn ett egg. Så kan jo være at det er noe som foregår i kroppen din enda om du har feber. Utslettet kan jo være helt urelatert men aner ikke hva det kan være. Hør med legen om du kan få hastetime. Anonymkode: 5c5b3...3f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå