Gå til innhold

tissa 3 liter!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ei jente på 21 år og har alltid hatt en stor blære, men i går kveld hadde jeg holdt meg hele dagen og i tillegg drukket minimum 2 liter vann. Så da jeg kom hjem tenkte jeg at nå skal jeg søren meg være litt crazy og teste hvor mye jeg har holdt inne :P er dette helt ute på jordet å teste og noen andre der ute som har klart det samme?

Anonymkode: edb77...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ingenting. En gang så pisset jeg så hardt at strålen knuste toalettet. Endte også opp med et hull som så ut som et skuddhull i veggen bak toalettet. Var helt crazy , skikkelig crazyyyyyyy

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet

Er du en kamel? :O

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, WubWub skrev:

Det er ingenting. En gang så pisset jeg så hardt at strålen knuste toalettet. Endte også opp med et hull som så ut som et skuddhull i veggen bak toalettet. Var helt crazy , skikkelig crazyyyyyyy

haha!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Anoia skrev:

Er du en kamel? :O

Nei, tror ikke det! ;)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ei jente på 21 år og har alltid hatt en stor blære, men i går kveld hadde jeg holdt meg hele dagen og i tillegg drukket minimum 2 liter vann. Så da jeg kom hjem tenkte jeg at nå skal jeg søren meg være litt crazy og teste hvor mye jeg har holdt inne :P er dette helt ute på jordet å teste og noen andre der ute som har klart det samme?

Gratulerer med å være på god vei til å skade kroppen din permanent.

Anonymkode: 1583b...1ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror du virkelig vi skal tro på at du har en så tøyelig blære at du har klart å samle 3 liter i den? Guines rekordbok neste, men da trenger du gode vitner!

Anonymkode: 28490...151

• Liker 1
Skrevet

Du bør slutte med å holde deg. Det kan ødelegge nyrene dine. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig vi skal tro på at du har en så tøyelig blære at du har klart å samle 3 liter i den? Guines rekordbok neste, men da trenger du gode vitner!

Er ikke slik at jeg filmet dette og har ikke behov for å få dette bekrefta ettersom jeg selv så hva jeg gjorde. benyttet meg av deslitermåler :)

AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på liter og dl da..

Anonymkode: 3d376...9e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er tilfelle ville jeg målt urinen oftere for å ha en oversikt, ca tre døgn er vanlig. Dersom du ofte har mer enn 3-4 dl ville jeg dratt til legen og fått henvisning til urolog/uroterapaut. Det er ikke normal og langt på vei skadelig. 

Anonymkode: 0328a...f40

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En blære hos en som har urinrtensjon kan holde både tre liter og mer. En person vil derimot ikke klare å holde det inne med viljestyrke, det vil være alt for vondt. Blæren kan skades av overstrekking, svært uheldig å holde  slik ts gjør (men tre liter holdt hun nok ikke)

Anonymkode: 89913...e69

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er tilfelle ville jeg målt urinen oftere for å ha en oversikt, ca tre døgn er vanlig. Dersom du ofte har mer enn 3-4 dl ville jeg dratt til legen og fått henvisning til urolog/uroterapaut. Det er ikke normal og langt på vei skadelig. 

Anonymkode: 0328a...f40

Ved kateterisering så bør ikke bærenfylles med mer enn 0,5 liter = 5 dl. Før den tømmes for ikke å skade blæren. Dette undersøkes utvendig med ultralyd samt kontrollmåles etter kateterisering. 

Her er det imidlertid uklart ommts snakker om dl eller l, noe det er stor forskjell på. Men sånt kan vel lett forveksles i nattens mulm og mørke  etter en feriehelg?

Skrevet (endret)

Hvorfor driver du og holder deg hele dagen? 

Endret av funginger
skriveleif
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke slik at jeg filmet dette og har ikke behov for å få dette bekrefta ettersom jeg selv så hva jeg gjorde. benyttet meg av deslitermåler :)

Men tisset du i flere desilitermålere eller har du et kjempestort et? Mine går bare til rundt 1liter.. Høres veldig merkelig ut, og ikke minst utrolig ubehagelig å holde det inne så lenge..

Anonymkode: 404ac...d6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...