DizzyRonson Skrevet 18. juli 2016 #61 Skrevet 18. juli 2016 Leste hele tråden.. Så ingen pupper:/ hørte snakk om pupper, men føler meg snytt nå:/ 1
Cuntzilla Skrevet 18. juli 2016 #62 Skrevet 18. juli 2016 Jeg vet ikke helt hvem du er, Citronella. Men jeg synes det er relativt interessant at du har klart å gjøre Wubwub til en typisk KG-flørter. Det var verdt hele trådbesøket. 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #63 Skrevet 18. juli 2016 58 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg vet ikke helt hvem du er, Citronella. Men jeg synes det er relativt interessant at du har klart å gjøre Wubwub til en typisk KG-flørter. Det var verdt hele trådbesøket. Like barn leker best? Men ja absolutt veldig interessant og spesielt! Anonymkode: c0462...74b 1
Ardwinna Skrevet 18. juli 2016 #65 Skrevet 18. juli 2016 (endret) 15 timer siden, WubWub skrev: King WubWub and Queen Citronella has a nice ring to it. Når vi gifter oss så skal vi ikke nøye oss med å kjøpe en villa, vi skal kjøpe et slott. For en Konge og Dronning uten et slott er ingen ekte Konge og Dronning 15 timer siden, Citronella skrev: Aaaaw, dere er så Paradise Hotel-sjærster! 13 timer siden, Citronella skrev: Oh! Du er så kul og poster meme! Kudos! Eller... Jeg synes du prøver å være kreativ og kul, men får det ikke til. Mennesker og hva mennesker VIRKELIG mener, det er er spennende. Ikke sånne copy/paste som andre mener. Ikke diss Raven! Der har du kvalitet! Memes er aldri feil. Endret 18. juli 2016 av Kragebein Ryddet for svar til slettet innlegg. 1
WubWub Skrevet 18. juli 2016 #66 Skrevet 18. juli 2016 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Aaaaw, dere er så Paradise Hotel-sjærster! Den der var langt over streken og helt unødvendig. 1
Ardwinna Skrevet 18. juli 2016 #67 Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, WubWub skrev: Den der var langt over streken og helt unødvendig. Nei. Jeg er jo bare ærlig. Jeg forbinder det å titulere seg som konge og dronning med å være PH-deltakere. Siden dere driver og flørter og Citronella har truet med å vise frem puppene sine til folk, er dere jo PH så det holder. 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #68 Skrevet 18. juli 2016 6 minutter siden, WubWub skrev: Den der var langt over streken og helt unødvendig. Shhh, nå er du KGs søte lille flørtepus! Hent en drink til a mor Anonymkode: 71446...4fe 6
WubWub Skrevet 18. juli 2016 #69 Skrevet 18. juli 2016 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Nei. Jeg er jo bare ærlig. Jeg forbinder det å titulere seg som konge og dronning med å være PH-deltakere. Siden dere driver og flørter og Citronella har truet med å vise frem puppene sine til folk, er dere jo PH så det holder. Hets kan man holde for seg selv. Det går ikke under dekke "ærlighet". Kan ikke se at jeg har gjort annet enn å prate hyggelig med og om deg siden du deltok i historie Quiz'en min så jeg syntes det er veldig unødvendig av deg å angripe meg med en så ondsinnet og stygg kommentar. Folk i tråden her har det bare litt gøy, men hets er ikke gøy - det er unødvendig.
Ardwinna Skrevet 18. juli 2016 #70 Skrevet 18. juli 2016 4 minutter siden, WubWub skrev: Hets kan man holde for seg selv. Det går ikke under dekke "ærlighet". Kan ikke se at jeg har gjort annet enn å prate hyggelig med og om deg siden du deltok i historie Quiz'en min så jeg syntes det er veldig unødvendig av deg å angripe meg med en så ondsinnet og stygg kommentar. Folk i tråden her har det bare litt gøy, men hets er ikke gøy - det er unødvendig. Javel. Jeg lover å lyve neste gang. 2
WubWub Skrevet 18. juli 2016 #71 Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev: Javel. Jeg lover å lyve neste gang. Du kan gjøre hva du vil. Hadde bare ikke forventet personangrep fra deg og spesielt i en tråd hvor ingen har angrepet deg og alle bare har det litt morro. Har mottatt mange grove personangrep i min tid som f.eks "gå å tre en sekk over hodet så hopper du fra en bro" og "håper du får ondartet kreft så du kan dø en lidelsesfull død" men de var ingenting sammenlignet med ditt angrep. Var bare et spørsmål om tid før noen dro tråden over i et hatsk spor uansett.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #72 Skrevet 18. juli 2016 *rusler skremt ut av tråden* Anonymkode: 71446...4fe 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #73 Skrevet 18. juli 2016 Ja, dette var en skikkelig kvalitetstråd. Anonymkode: a5df0...a1b 2
Kragebein Skrevet 18. juli 2016 #74 Skrevet 18. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod
Gjest Citronella Skrevet 31. juli 2016 #75 Skrevet 31. juli 2016 Åh! Jeg er så nysgjerrig. Tråden er ryddet for spekulasjoner, og jeg har ikke fått med meg hva som har blitt skrevet. Åh!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #76 Skrevet 31. juli 2016 Jeg var aktiv her for en tid tilbake og husker deg som en analytisk, rasjonell og til og med dannet person, hvilket helt klart utgjør en kvalitetsdame. (Hvorvidt synet mitt kan ha endret seg noe etter at jeg nå har gløttet litt gjennom denne tråden, kan vi la være å kommentere.) Anonymkode: 789ae...7ce
Gjest Citronella Skrevet 2. august 2016 #77 Skrevet 2. august 2016 Den 31. juli 2016 at 0.21, AnonymBruker skrev: Jeg var aktiv her for en tid tilbake og husker deg som en analytisk, rasjonell og til og med dannet person, hvilket helt klart utgjør en kvalitetsdame. (Hvorvidt synet mitt kan ha endret seg noe etter at jeg nå har gløttet litt gjennom denne tråden, kan vi la være å kommentere.) Anonymkode: 789ae...7ce Takk. Og denne tråden er vel også et fragment av hvem jeg er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå