Gå til innhold

Gutter er gutter


Gjest Haugtussa

Anbefalte innlegg

Gjest Haugtussa

Har dere sett filmen? Jeg gråt ikke da jeg så Titanic. Heller ikke da jeg så Romeo og Julie. Men nå gråt jeg, for første gang på kino (nei, jeg gråt forresten også av Emil i Lønneberget). For en vakker film!

Masse følelser og bra humor, jeg lo masse og gråt litt innemellom. Likte veldig godt skolekonsert-scenen. Da måtte jeg, som resten av salen, bare gi meg over!

En film som får en til å tenke litt...

Og så var Hugh Grant veldig søt da :wink:

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på kino i går. Valget stod mellom den og spiderman. Tok spiderman jeg. Helt ok film, men skal se "gutter er gutter" også. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte dere grine av denne? hjelpes.

(PS: jeg kom, jeg så, og jeg gråt ikke)

(PS: ja, jeg griner ofte til filmer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest boka, det var på engelsk og det var tvang. Derfor har jeg ikke sett filmen... fikk veldig nok etter stresslesinga i engelsktimene.

Kanskje jeg bør gå på kino allikevel, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eminel

Har akkurat begynt å lese boken på engelsk! Den er bra så langt, får forte meg å lese den ferdig før jeg ser filmen på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste boken for noen år tilbake og syntes den var utrolig bra. Men jeg ble dessverre skuffa over filmen!!!! Den var så opplagt, og jeg gråt IKKE!! Trakk knapp nok på smilebåndet, selv om jeg både gråt og lo så tårene trilla av boka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt småå forelska i Hugh Grant i den filmen jeg :sjarmor: knis!

Filmen var utrolig sjarmerende, og vekkende!

Jeg satt med klumpen i halsen, men jeg syntest det er litt flaut å la andre se meg gråte, jeg også :roll:

(Ps:Alle lærere burde se den !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, var på den i går. Jeg lo så jeg grein, spesielt på den konsert greie, det var høydepunktet.

Joda Hugh er smellkjekk han, men jeg klarer ikke å rive av meg scenen der han var å kapret en prostituert i LA. Uff :tunge1::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett den, syns den var sånn midt på treet. Syns sååååååå synd på gutten da, Hugh Grant var også litt litt litt søt.

Kom en halv tåre da han gutten (glemte navnet) sa at han skulle synge på konserten for å redde moras liv, selv om det betydde slutten på hans eget liv..... :cry: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på med boka... Greier knapt å legge den fra meg, og kommer sikkert til å ta lese den ut i løpet av kvelden/natta.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen er utrolig sjarmerende! Fallt virkelig i smak hos meg.

Vurderer å lese boka nå. :)

En lett underholdning, med mye humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...