Gå til innhold

Hun synes det er ekkelt..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste ukene har dama klaga/syntes det har vært ekkelt at jeg kommer/spruter mye. I starten av forholdet virket det som at hun ignorerte det kanskje i den hensikt å få det til å vike som alt var perfekt. Men nå syntes hun det er ekkelt og at jeg er rar og unormal siden hun ikke har opplevd slik før i tidligere forhold. Noen tips til hva jeg kan gjøre? G23

Anonymkode: 82e65...92a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt? Forstår henne hvis hun synes det er ekkelt hvis du kommer i munnen, men takler hun ikke å få det på kroppen?

Du kan jo sprute i en kopp eller noe.

Anonymkode: 83ff1...dea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt? Forstår henne hvis hun synes det er ekkelt hvis du kommer i munnen, men takler hun ikke å få det på kroppen?

Du kan jo sprute i en kopp eller noe.

Anonymkode: 83ff1...dea

Har kun kommet en gang i munnen, første og siste gang for det ville hun ikke mer. Ellers kommer jeg på magen, puppene og inni henne, men hun syntes bare det er discusting at jeg kommer så mye, uansett. Selvfølgelig kan jeg komme i en kopp, men mye av min tenning blir litt borte da, hehe. :)

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kun kommet en gang i munnen, første og siste gang for det ville hun ikke mer. Ellers kommer jeg på magen, puppene og inni henne, men hun syntes bare det er discusting at jeg kommer så mye, uansett. Selvfølgelig kan jeg komme i en kopp, men mye av min tenning blir litt borte da, hehe. :)

Den gjør som regel det, etter man har kommet..

• Liker 15
Gjest Krigerunge
Skrevet

Du kan fortelle henne at det varierer fra mann til mann hvor mye de spruter. Bare fordi hun ikke har opplevd det i tidligere forhold så betyr det ikke at det er unormalt. Kanskje unormalt for henne, men på generell basis er det ganske normalt. Eventuelt kan du slutte å sprute henne på kroppen eller i ansiktet slik at du ikke får mindreverdighetskomplekser på hele greia (noe som er fort gjort når noen man er glad i kommenterer noe negativt ved deg). Eventuelt kan du bruke kondom slik at det blir samlet opp uten griseri. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, mann_86 skrev:

Den gjør som regel det, etter man har kommet..

Mye av min tenning er å vite og se at jeg jeg har spruta på henne :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye er det da?

Anonymkode: 33d00...bfa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye er det da?

hvor mye hva? :) TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Warchild skrev:

Du kan fortelle henne at det varierer fra mann til mann hvor mye de spruter. Bare fordi hun ikke har opplevd det i tidligere forhold så betyr det ikke at det er unormalt. Kanskje unormalt for henne, men på generell basis er det ganske normalt. Eventuelt kan du slutte å sprute henne på kroppen eller i ansiktet slik at du ikke får mindreverdighetskomplekser på hele greia (noe som er fort gjort når noen man er glad i kommenterer noe negativt ved deg). Eventuelt kan du bruke kondom slik at det blir samlet opp uten griseri. 

Takk for tips :) kondom kan funke, men har hendt at den sprakk en gang siden jeg ikke tok den av da den ble fylt opp.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stor ladning er jo bare kos så lenge det ikke havner på feil plass <3 Dama di virker litt prippen. Forklar henne at du ikke kan bestemme hvor mye som kommer

Anonymkode: f0b4f...cc5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Stor ladning er jo bare kos så lenge det ikke havner på feil plass <3 Dama di virker litt prippen. Forklar henne at du ikke kan bestemme hvor mye som kommer

Anonymkode: f0b4f...cc5

Sikkert lurt, takk :)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye er det da?

Om du mente hvor mye sprut?..så kommer det alt fra minimum 2-3 spiseskjeer til maks 100-150 ml :) TS

• Liker 1
Skrevet

Det kommer gjerne litt mer enn vanlig om det er lenge siden sist. Ta en kjapp en før dere har sex.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

De siste ukene har dama klaga/syntes det har vært ekkelt at jeg kommer/spruter mye. I starten av forholdet virket det som at hun ignorerte det kanskje i den hensikt å få det til å vike som alt var perfekt. Men nå syntes hun det er ekkelt og at jeg er rar og unormal siden hun ikke har opplevd slik før i tidligere forhold. Noen tips til hva jeg kan gjøre? G23

Dama trenger tydeligvis litt skolering om hvordan ting fungerer.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du mente hvor mye sprut?..så kommer det alt fra minimum 2-3 spiseskjeer til maks 100-150 ml :) TS

1 til 1,5 dl !

Mulig du bør bytte målebeger altså. Den såkalte normalmengden er fra 0,2 til 6,6 ml per ejakulasjon, så selv om du muligens grusen den totalt så er du et unikum dersom du spruter +1 dl.

Anonymkode: 64c8f...5a2

• Liker 12
Skrevet

1 til 1,5 dl !

Mulig du bør bytte målebeger altså. Den såkalte normalmengden er fra 0,2 til 6,6 ml per ejakulasjon, så selv om du muligens grusen den totalt så er du et unikum dersom du spruter +1 dl.

Da hadde jeg å reagert. 1-1,5dl cum er ekkelt ja😰

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 til 1,5 dl !

Tviler på at det er så mye, tror han skrev feil, og 2-3 spiseskjeer er jo ikke mye i det hele tatt!

Hvor gamle er dere TS? Jeg tror dette er noe en uerfaren ung jene kunne mene, tror ikke dette blir noe problem senere i livet. Forhåpentlig er ikke dette kvinnen i ditt liv! Det burde være mer turn ON enn OFF! Men altså, muligens ikke for veldig unge jenter.

Skrevet

Dump henne. Finn deg noen som ikke er så dumme i topplokket.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

Tviler på at det er så mye, tror han skrev feil, og 2-3 spiseskjeer er jo ikke mye i det hele tatt!

Hvor gamle er dere TS? Jeg tror dette er noe en uerfaren ung jene kunne mene, tror ikke dette blir noe problem senere i livet. Forhåpentlig er ikke dette kvinnen i ditt liv! Det burde være mer turn ON enn OFF! Men altså, muligens ikke for veldig unge jenter.

Ikke umulig at noe er revnende gærnt (1 ss er forøvrig 15 ml og han snakker om 2-3 ss altså 30 - 45 ml. Nær opptil 1/2 dl)

Gjennomsnittsmengden er omtrent 3,5 ml, altså rundt en ts, med variasjon fra 0,2 ml til 6,6 ml. Individuelle variasjoner er altså store, men ikke så store at du må frem med øsekar.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke umulig at noe er revnende gærnt (1 ss er forøvrig 15 ml og han snakker om 2-3 ss altså 30 - 45 ml. Nær opptil 1/2 dl)

Gjennomsnittsmengden er omtrent 3,5 ml, altså rundt en ts, med variasjon fra 0,2 ml til 6,6 ml. Individuelle variasjoner er altså store, men ikke så store at du må frem med øsekar.

Skrev desverre feil folkens, beklager! Det jeg mente var minimum 2-3 spiseskjeer da jeg ofte har kommet fler ganger om dagen til maks 2 til 2,5 dl på det meste om jeg ikke har hatt sex på en stund :) beklager igjen for all forvirring, TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...