AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 SIden jeg ofte drømmer mye rart og dessuten elsker å prate om drømmer, tenkte jeg det kunne vært artig å starte en egen drømmetråd Noen flere som liker drømmeprat? Hva drømte du i natt? Anonymkode: a78b3...a4a
Gjest Hold the door Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 (endret) - Endret 18. oktober 2016 av Hold the door
Gjest blåbærpike Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Jeg drømte at jeg besøkte en venn på en oljeplattform. Det var butikker, lekeland og mer der. Plutselig hadde jeg på meg en nydelig rød maxikjole, og jeg skulle gifte meg der ute, med kompisen min. Jeg fant flere grunner til å utsette bryllupet, men når jeg endelig var klar ventet og ventet jeg på han, helt til jeg våknet...
Gjest Belle âme Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Eg har ei scene i hovudet: Eg og ein kompis var på rommet mitt og det var ein stinkbille bak bokhylla. Eg ba kompisen min om å drepe den, sida eg er redd biller og sånt. Lydig som han er, så gjorde han det. Han knuste den. Då blei kjempelei meg og veldig sint! Eg byrja å grine, slå og dytte på han imens eg hylskreik:"KORDAN KUNNE DU?! DET VAR EIT LIV OG DU DRAP DET!!" Og dinna husker eg ikkje 100%, så det er eit par scener som er hulter i bulter. Eg gjekk fra skulen min og forbi ein synagoge/moske ting og det var ei jente som stod bak piggjerdet der og hadde pedo-blikk på meg. Så vart eg med to søskenbarn og ei venninne opp til eit fjell, men der var det snøstorm, så vi bestemte oss for å køyre ned at. Det var heilt kaos ute med så mykje snø at vi nesten ikkje såg noken ting. Men så såg eg ein forlatt baby ved veikanten og skreik til sjåføren:"Eg ser ein baby! Du må stoppe!" Men han skreik berre nei tilbake. Så fekk eg ein snap av ei venninne, og på bildet var det ei eng og på teksten stod det:"Eg såg ein mamma-mus!" Så var vi komt litt lengre ned på veien og det var strålande sol og veeeeldig varmt. Så var det plutseleg masse sauer på veien og vi måtte køyre siksak mellom dei, og sauene flaug over panseret. Så gjekk eg forbi den pedoblikk jenta og tok bilde av ho. Skulle svare venninna mi som sendte mamma-mus bildet. Så kom mamma og dro meg bort til ein benk der det satt eit par. Dei hadde nokre jakker på seg og mamma ba meg om å trylle jakkene deira til ein anna farge. Eg trylla dei svarte med lilla silke inni, og dei blei misfornøyde. Då blei mamma kjempesint på meg og plutseleg var eg heime. Det var ein fyr som ringte meg og sa at han skulle anmelde meg for at eg hadde stelt solbrilleglassa hans! Eg fekk heilt panikk, for eg hadde ikkje stelt noke solbrilleglass! Så eg leitte over heile huset og fekk enda meir panikk då eg fant eit glass! Så eg sprang til enden ac ei gate, og der var det massevis av katter. Der gøymde eg glasset under ein diger stein, så såg eg ei dame(Kjempehøg og tynn modell) som stod og såg mistenksomt på meg. Jau, alt eg huska🙃
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Jeg drømmer bare om fæle ting derfor prøver jeg å la vær. Altså jeg klarer aldri å drømme om noe fint. Jeg drømmer om og bli fanget. Eller at jeg faller fra ett stup og dør. Det kan og være flykt fra onde demoner. Men igår jeg våknet med en vond arm. Som om jeg hadde fått en kraftig forstuelse. Som varer enda 12 timer senere. Jeg har forstuet armen og det her er den beste måten å beskrive det. Ikke sovet i en uvanlig stilling heller. Anonymkode: d6faa...ab7
Gjest EpleDrue Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Drømte jeg spiste iskrem. Dagens frokost ble iskrem.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Jeg drømmer egentlig aldri noe særlig. Anonymkode: 350f3...893
hypes Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 I natt drømte jeg at jeg nettopp hadde flyttet inn i kollektiv. Inne på rommet mitt var det en slags fjellhylle på veggen, som det rant en foss ut fra. På denne fjellhylla ser jeg plutselig at det sitter en ENOOORM edderkopp, svart med røde tegninger. Jeg blir jo stiv av skrekk, ettersom jeg har en forferdelig edderkopp-fobi. Likevel kom jeg ikke langt uti drømmen før jeg plukket den opp og bar den rundt på brystet. Vi ble skikkelig gode venner, og det var så koselig. Edderkoppen (som var dobbelt så stor som en tarantella), kravlet rundt på brystet og skuldrene mine, og jeg bare koste og strøk på den. Litt senere er edderkoppen borte, og jeg går rundt i huset for å leite etter den. Da ser jeg en kakeboks på gulvet, og jeg skjønner fort at det er en av roomiene mine som har puttet edderkoppen min inni denne. Jeg blir sint og fyker bort for å åpne kakeboksen og slippe ut edderkoppen min. "Den får jo ikke puste oppi her!!" skriker jeg. Så følger jeg fascinert med når edderkoppen løper rundt og hopper etter fluer. Jeg heier skikkelig på den. Så kommer en av jentene jeg bor med å kjefter: "Hvem har slippi ut edderkoppen??!" Jeg nøler litt før jeg svarer at det var jeg. Så tar jeg edderkoppen på brystet og bærer den med meg inn på rommet mitt igjen. Seriøst noe av det sykeste jeg har drømt Men gøy å bli venn med en gigantisk edderkopp da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå