Gå til innhold

Fine jentenavn på S?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Venter en jente i slutten av august/starten av september og det er en "tradisjon"  i familien at alle jentene begynner på S. Mannen min og jeg har tenkt en del på Sara, men er det navnet litt oppbrukt? Føler at det er så mange som heter det.

Trenger litt tips til noen fine jentenavn på S?

Anonymkode: 3dda5...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Spoiler

Jeg har selv en jente på 4 som heter Sara. Vet ikke om noen andre(under 10 år) som heter det. Så her vi bor er det ikke noe vanlig navn hvertfall(selv om navnet er på navnetoppen)

Anonymkode: 2f868...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signe, Sunniva, Synnøve, Sanna, Selma

disse over her liker jeg godt. 

Du har vel titta i navnebøker og funnet flere som starter på S, så trenger kanskje ikke å nevne andre på samme bokstav selv om jeg ikke synes de er så fine?:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for fine navn! Men jeg kjenner jeg har hengt meg litt opp i Sara, men synes det er kjedelig at navnet er så populært. Noen som vet om noen navn som passer med Sara? Altså et dobbeltnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fine navn! Men jeg kjenner jeg har hengt meg litt opp i Sara, men synes det er kjedelig at navnet er så populært. Noen som vet om noen navn som passer med Sara? Altså et dobbeltnavn.

Alt passer vel med Sara? Sara Marie ,Sara Linnea, Sara Johanne, Sara Tomine,  Sara Katrine. Sara Louise ... osv. Sara er et nydelig navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Olga? Sara Olga, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Synnøve, Sirill, Siri, Sigrid, Signe, Sofie, Stella, Synne, Selma, Samantha, Svea, Stine, Simone, Sandra, Silje, Selina, Sanna, Sunniva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandra, Silje, Silie, Stine, Synneva.

Sara Eline, Sara Emilie, Sara Erica, Sara Helen, Sara Marie, Sara Otilie, Sara Isabell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sara Elise

Sara Olivia

Sara Louise

Sara Josefine

Sara Oline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synnøve, Sunniva, Synne, Siri, Silja.

Hvis du velger navnet Sara, synes jeg det kommer mest til sin rett når det står alene.

Anonymkode: 00a80...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...