AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Noen som vet hva dette kommer av? De har kommet gradvis de siste dagene, en etter en. Skal sies at jeg har to nylige selvpåførte arr på underarmen, men skjønner ikke hvorfor det skulle ha en sammenheng mellom blåmerkene som er på andre siden av armen. Anonymkode: 10b24...f43
Mari Y Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hva dette kommer av? De har kommet gradvis de siste dagene, en etter en. Skal sies at jeg har to nylige selvpåførte arr på underarmen, men skjønner ikke hvorfor det skulle ha en sammenheng mellom blåmerkene som er på andre siden av armen. Anonymkode: 10b24...f43 Regner med at det skulle gå ann å kontakte fastlegen
Gjest Krigerunge Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 Kontakt legen om du er usikker. Jeg får selv tilfeldige blåmerker, både på hendene og føttene, har hatt lignende som du legger ut bilde av, på leggen. Mulig det er ufarlig, jeg har iallefall ikke sett på mine merker som noe bekymringsverdig.
Gjest Becky48 Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Du har vel dunket borti et eller annet i løpet av dagen... Hvis du er bekymret går du selvfølgelig til legen.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Som regel helt uskyldig når de er så små. Men kontakt lege og spør om råd om du får mye blåmerker uten grunn støtt og stadig. Får man store blåmerker uten grunn bør man definitivt kontakte lege. Anonymkode: c0d62...57d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå