Marwel Skrevet 17. juli 2016 #21 Skrevet 17. juli 2016 Nei, det hadde ikke hatt noe å si. Bedre at han hadde utforsket og funnet ut av slikt før man blir sammen, enn at han skulle gått rundt å lure.
Vilali Skrevet 18. juli 2016 #22 Skrevet 18. juli 2016 Nei, overhode ikke en dealbreaker. Vi har vel alle vårt fra fortiden? Og liker han deg er det jo deg som person han har falt for. Ser ikke problemet. 1
Majott Skrevet 18. juli 2016 #24 Skrevet 18. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ikke aktuelt å være sammen med en mann som har vært sammen med en mann? Han har jo valgt deg. Anonymkode: 08b2c...936 Det er et lettvint svar, og jeg tror ikke de fleste som er i den situasjonen slår seg til ro med at mannen har valgt akkurat seg for øyeblikket. Hva skjer f.eks når den første forelskelsen er over? Vil han ha en tendens til å få lyst på andre menn da? Få lyst til å utforske mer med menn? Mange føler de har litt fribillett til å oppleve ting seksuelt med samme kjønn, for det blir liksom ikke regnet som utroskap i samme grad. Det samme spørsmålet kan man jo stille seg når det gjelder menn som har prøvd damer før, men da har man i det minste kun ett kjønn å bekymre seg over. Så faller det mye på personlighet, hvordan han er.
Hottrio Skrevet 19. juli 2016 #25 Skrevet 19. juli 2016 16 timer siden, Gjesten skrev: Hadde overhodet ikke plaget meg. Du er åpensinnet og kul!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #26 Skrevet 19. juli 2016 Eller grisete og utradisjonell Anonymkode: 3a425...a1c 1
Inwe Skrevet 19. juli 2016 #28 Skrevet 19. juli 2016 Ikke noe problem så lenge jeg er sikker på at han vil ha meg, men det er jo det samme probelemet med menn som bare har vært med kvinner 😂
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #29 Skrevet 19. juli 2016 Så etter at dere blir sammen med en ex-homse så får guttetur en ny mening også. Kanskje han gjenfinner sine gamle følelser og setter igang med rompesex igjen? Slik er vel spennende å se for frigjorte kvinner. Anonymkode: 3a425...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #30 Skrevet 19. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så etter at dere blir sammen med en ex-homse så får guttetur en ny mening også. Kanskje han gjenfinner sine gamle følelser og setter igang med rompesex igjen? Slik er vel spennende å se for frigjorte kvinner. Anonymkode: 3a425...a1c Sa den "heterofile" på kvinneguiden... Anonymkode: 08b2c...936
makkapakka Skrevet 19. juli 2016 #31 Skrevet 19. juli 2016 (endret) samme det så lenge jeg får noen i det heletatt, om han er homo eller bifil eller noen annen fil spiller ingen rolle. NOT Endret 19. juli 2016 av makkapakka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå