Gå til innhold

Tusen takk kjære mamma


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Takk kjære mamma!

For at du alltid har vært der for meg.

Takk for at du har gitt meg det livet jeg har.

Takk til mormor og morfar, tante og oldemor som stod ved siden av deg og støttet deg da du fikk meg.

Takk for at du fortelller meg at du er glad i meg mamma. I denne vanskelige tiden når forholdet til pappa ikke er best.

For at du er der for meg, når pappa benekter at han har behandlet meg som en skamplett. Når han forteller meg at det er bestemor og bestefar som er skyld i at jeg har blitt skjult alle disse 28 årene.

Takk for at du er der for meg når pappa og hans kone forteller meg og halvbrødrene mine at vi er tre familier og ikke en stor.

Jeg ba ikke om å bli født, og slett ikke inn i pappas familie. Da jeg fikk tilbud fra pappa om å opprette forhold for 14 år siden, trodde jeg det var fordi han oppriktig ønsket det.

Jeg hadde ikke da drømt om at jeg ikke er god nok for familien til å være nevnt i slektsboken en gang.

Våkn opp kjære pappa, vi lever i 2002, og merkelig nok så er jeg glad i deg.

Jeg er ikke noe å skamme seg over.

Jeg er ei knakande kjekk jente på 28, som aldri har vært i alvorlig trøbbel, som alltid har klart meg selv. Jeg er pen, intelligent, dyktig.

Jeg er vellykket.

Vær så snill kjære pappa, slutt å skamme deg over meg.

Vær så snill, gi meg en klem i stedet for å beklage deg over at du ikke har tid nok til å ta deg av alle behovene til alle barna dine.

Det er du selv som har valgt 5 barn med 3 kvinner. Vi barna ber deg ikke om så mye, bare litt kjærlighet, og kanskje en liten klem.

Jeg forbanner den dagen da jeg fikk vite om min familie. Jeg hadde hatt det bedre uten deg pappa.

Tusen takk kjære mamma, for at du alltid har vært der, og for at du er stolt av datteren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...