Gå til innhold

Urinveisinfeksjon .. Er i USA :-(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp.. Hva gjør jeg nå? Noen gode forslag til hvordan jeg skal bli kvitt det ? Selger de noe vidunderkurer på apotekene her? 

Anonymkode: ee80c...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra til Walmart og kjøp Cystex Plus. Du finner pakken i feminine care-delen av apotek- og skjønnhetsavdelingen. 

Anonymkode: 09dd4...76b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. 😊 Kan de ha dette produktet på andre butikker? Hva er det for slags produkt? 

Anonymkode: ee80c...717

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri funnet det på andre butikker. Svigermor sliter med kronisk urinveisinfeksjon, og hun spiser dem hver gang hun merker noe. Vet ikke helt hva det er, men her er nettsiden til produktet: Cystex Plus

Anonymkode: 09dd4...76b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja du kunne jo prøve noe så utradisjonelt som å dra til lege for å få behandling?

Anonymkode: 6ed44...1c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du reiseforsikring? Da får du legehjelp på den måten. Kontakt enten forsikringsselskapet eller sos i København.

Anonymkode: 37b1f...c82

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, kontakt forsikringsselskapet ditt og få tips om de har noen leger de anbefaler i ditt område, og så få hjelp der! Om man bare velger noen helt tilfeldige, så kan de plutselig begynne og overbehandle og "true" med å ikke gi deg kvittering til forsikringsselskapet ditt om du ikke gjør som de sier, så kjempelurt å sjekke hvor en bør gå.

Anonymkode: f1745...5df

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, kontakt forsikringsselskapet ditt og få tips om de har noen leger de anbefaler i ditt område, og så få hjelp der! Om man bare velger noen helt tilfeldige, så kan de plutselig begynne og overbehandle og "true" med å ikke gi deg kvittering til forsikringsselskapet ditt om du ikke gjør som de sier, så kjempelurt å sjekke hvor en bør gå.

Anonymkode: f1745...5df

Støtter denne. Uvi må behandles med antibiotika, ellers kan du få nyrebekkenbetennelse. 

Anonymkode: a7558...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...