Gå til innhold

Celleprøve innkalelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får man brev i posten? Eller får man melding i Digipost? Tok celleprøve oktober 2013, men også en i forbindelse med 6 ukers kontroll etter svangerskap i august 2014. Skal jeg ta ny i oktober eller vente til august neste år?

Anonymkode: 56170...0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på hvor innkallelsen kommer, men er rimelig sikker på at det er tre år etter siste undersøkelse (august 2014). Slik var det ihvertfall for meg,  jeg tok også på 6 ukerskontrollen, som var omtrent to år etter sist celleprøve.

AnonymBruker
Skrevet

Jar du svart ja på at du vil motta elektronisk post fra det offentlige kommer påminnelser av denne typen elektronisk. Hvis du har svart nei, kommer påminnelsene i postkassa. Du må selv bestille legetime for å få utført prøven. 

Anonymkode: 1360c...0c6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jar du svart ja på at du vil motta elektronisk post fra det offentlige kommer påminnelser av denne typen elektronisk. Hvis du har svart nei, kommer påminnelsene i postkassa. Du må selv bestille legetime for å få utført prøven. 

Anonymkode: 1360c...0c6

Jeg har svart ja på å få elektronisk post, men fikk likevel påminnelse om å bestille time i posten :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...