Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slett.

Endret av Braah
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du bruker mye tid og krefter på å bekymre deg om ting som ikke er bekymringsverdige. Du får det nok bedre om du slutter med det.

Anonymkode: f5a21...e00

• Liker 1
Skrevet

Nærbilde? Ser ikke noe forskjell på der du peker og resten av magen på dette bildet.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Poeten skrev:

Nærbilde? Ser ikke noe forskjell på der du peker og resten av magen på dette bildet.

Ser du ikke flekken/litt rødt der?

Anonymkode: 8f357...79c

AnonymBruker
Skrevet

Fra nå av rapporterer jeg deg. Du har et veldig usunt forhold til egen kropp, og viser tydelige tegn på hypokondri.

Anonymkode: 7f544...10d

• Liker 4
Gjest *Micki*
Skrevet

Ser ikke så godt hva det kan være, sikkert bare et stikk eller litt utslett eller noe. Sånt er veldig vanlig særlig nå på sommeren og ingenting å bekymre seg for. Bare la det være i fred så går det bort om kort tid. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, *Micki* skrev:

Ser ikke så godt hva det kan være, sikkert bare et stikk eller litt utslett eller noe. Sånt er veldig vanlig særlig nå på sommeren og ingenting å bekymre seg for. Bare la det være i fred så går det bort om kort tid. 

Hatt det i flere år. 

AnonymBruker
Skrevet

Det på magen tror jeg at jeg har fått pga varme/svette. Altså vært på stranda også har jg hatt på meg t skjorte.

Hva kan hjelpe? Kanskje en sopp sjampoo? Har fungoral liggende hjemme.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det på magen tror jeg at jeg har fått pga varme/svette. Altså vært på stranda også har jg hatt på meg t skjorte.

Hva kan hjelpe? Kanskje en sopp sjampoo? Har fungoral liggende hjemme.

Ser ikke noe bilde jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...