GÃ¥ til innhold

Svigerforeldre 💛

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg og typen ønsker å gjøre noe fint for foreldrene hans da de har vært til stor støtte for oss det siste året. Vi er så takknemlig for å ha de i livet vårt og for alt de har gjort for oss! Det vi da lurer på er om dere har noen fine forslag til hva vi kan gjøre/finne på eller gi i gave? :-) 

Anonymkode: 2b4a7...346

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags pris tenker dere? Og hvor mye har de gjort? En vinflaske fungerer jo, men hvis de har hjulpet til myyye ville jeg kanskje spandert en tur på spa e.l

Anonymkode: fd8fd...063

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg og typen ønsker å gjøre noe fint for foreldrene hans da de har vært til stor støtte for oss det siste året. Vi er så takknemlig for å ha de i livet vårt og for alt de har gjort for oss! Det vi da lurer på er om dere har noen fine forslag til hva vi kan gjøre/finne på eller gi i gave? :-) 

Anonymkode: 2b4a7...346

Kjøp de en tur :)

Anonymkode: 36cd6...841

Skrevet

Fortell dem hvor takknemlig dere er!  Gi en blomst!  Mer skal ikke til. 

Jeg er farmor selv, og de fineste ordene jeg har fått fra en av sønnene mine, er følgende:  "Jeg vet ikke hvordan du får det til, mamma, men du klarer å få hver av dem til å føle seg helt spesiell".  Det var ikke sagt i festtale engang, og jeg satte umåtelig pris på akkurat de ordene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...