AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Vi snakker vel utklassing her? Undertegnende har i alle fall opplved den beste sexen sammen med petite thaifrøkener. Anonymkode: 437c1...4fa
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 17. juli 2016 Etter min erfaring og mening så er den største forskjellen at norske damer vil nyte sexen og har visse krav til partner, - med thai damene kan vi ikke forvente mer enn at de gjør det for penger, norsk pass eller "rik" mann. De er generelt sett (ikke alle, men de fleste) villig til å gjøre/la oss gjøre mer i senga, men det er ikke akkurat synonymt med at de er "bedre" enn norske damer, - enkelt og greit fordi de ikke gjør det for dem selv, men for mannen. Velger soleklart ei dame som har egne meninger og gjør ting for seg selv og har egne grenser, enn ei som er så unerdanig som de fleste u-land damene. Menn som ikke har mindreverdighetskompleker sitter ikke å rakker ned på norske kvinner fordi de har bein i nesa (se føler seg trua). Så foretrekker norske/selvstendige kvinner som nyter sexen. Anonymkode: 00413...fe9 64
Jus sanguinis Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er generelt sett (ikke alle, men de fleste) villig til å gjøre/la oss gjøre mer i senga, men det er ikke akkurat synonymt med at de er "bedre" enn norske damer, - enkelt og greit fordi de ikke gjør det for dem selv, men for mannen. Velger soleklart ei dame som har egne meninger og gjør ting for seg selv og har egne grenser, enn ei som er så unerdanig som de fleste u-land damene. Anonymkode: 00413...fe9 Hvorfor er årsaken til at noen kvinner gjør det bedre i senga enn andre kvinner, mer interessant for deg enn det faktum at noen kvinner gjør det bedre i senga enn andre kvinner? Personlig kan jeg ikke forestille meg noe mer patetisk enn å gjøre politikk ut av sengehalmen, og å velge/lyve om sine egne sengehalmpreferanser ut i fra politiske preferanser. Ekstra patetisk blir det også av det faktum at det ikke en gang gir deg større tilgang på sengehalmmoro, snarere tvert imot. Tenk heller på dine egne seksuelle interesser, og ta lærdom av det faktum at mannlige feminister faktisk skårer lavt på den kvinnelige attraktivitetsskalaen hva seksualitet angår. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Jeg er trangere enn alle thaidamer til sammen,såh! Anonymkode: 46849...105
Jus sanguinis Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er trangere enn alle thaidamer til sammen,såh! Anonymkode: 46849...105 Det er det beste argumentet mot thaidamer hittil. Endret 17. juli 2016 av Jus sanguinis Jeg glemte det essensielle ordet er.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter min erfaring og mening så er den største forskjellen at norske damer vil nyte sexen og har visse krav til partner, - med thai damene kan vi ikke forvente mer enn at de gjør det for penger, norsk pass eller "rik" mann. De er generelt sett (ikke alle, men de fleste) villig til å gjøre/la oss gjøre mer i senga, men det er ikke akkurat synonymt med at de er "bedre" enn norske damer, - enkelt og greit fordi de ikke gjør det for dem selv, men for mannen. Velger soleklart ei dame som har egne meninger og gjør ting for seg selv og har egne grenser, enn ei som er så unerdanig som de fleste u-land damene. Menn som ikke har mindreverdighetskompleker sitter ikke å rakker ned på norske kvinner fordi de har bein i nesa (se føler seg trua). Så foretrekker norske/selvstendige kvinner som nyter sexen. Anonymkode: 00413...fe9 Her var det mange fordommer mor thai damer. Har to i min familie som er gift med thai damer og de er slett ikke underdanige eller mangler bein i nesa! Hvorfor tror norsker kvinner at thai damer er "underdanige" og at menn velger dem bare fordi de har mindreverdighets komlekser? Synes slike kommentarer er helt bak mål. Mange menn liker asia damer feks pga utseende og femininitet og fordi familie betyr mye. Flertallet gifter seg også av kjærlighet. Er det så vanskelig å forstå? Vær glad for at mennesker finner seg livsledsagere og ektefeller og slutt å være så fordømmende til mennesker fra andre kultuerer og verdensdeler. Anonymkode: e96b5...0f3 7
Lawyer Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Jobber med to thai damer. Begge sier det; finne mann med mye penger. Mister mannen jobben, finne ny mann. De virker ikke så underdanige heller. Men de er tydelige på at pengene betyr alt 14
fuglekvitter__ Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 Sjekk ut Thaifjord. Det er en hel bygd med mannfolk som helt genuint forelsket seg i dem. Mange av dem er skikkelig søte de altså, men ut i fra alle fordommene om dem så hører man jo mye rart om dem. Siterer noe i Thaifjord sitt tv-program på TVN var det vel: "Leif, han er så snill, men han skulle bare visst at jeg syntes han er drit dum i hodet, også sitter han der og skjønner ingenting jeg og venninnene bare ler av hele fyren". Så sto han dere leif der å lo da. 15
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #9 Skrevet 17. juli 2016 10 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Det beste argumentet mot thaidamer hittil. Men det er jo fakta,jeg ER så trang og det er noe jeg har jobbet hardt for og er stolt av. Anonymkode: 46849...105
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2016 #10 Skrevet 17. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er trangere enn alle thaidamer til sammen,såh! Anonymkode: 46849...105
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2016 #11 Skrevet 17. juli 2016 4 minutter siden, Lawyer skrev: Jobber med to thai damer. Begge sier det; finne mann med mye penger. Mister mannen jobben, finne ny mann. De virker ikke så underdanige heller. Men de er tydelige på at pengene betyr alt Tror mange ensomme norske menn går i fella der ja. Thai damene klenger seg på dem og får dem til å føle seg elsket. Gifter seg og flytter fra trange kår i Thailand og skiller seg straks de finner andre rikere menn i Norge. Uten at jeg skal dømme alle for dette selvsagt. Men jeg tror endel opplever dette.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #12 Skrevet 17. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var det mange fordommer mor thai damer. Har to i min familie som er gift med thai damer og de er slett ikke underdanige eller mangler bein i nesa! Hvorfor tror norsker kvinner at thai damer er "underdanige" og at menn velger dem bare fordi de har mindreverdighets komlekser? Synes slike kommentarer er helt bak mål. Mange menn liker asia damer feks pga utseende og femininitet og fordi familie betyr mye. Flertallet gifter seg også av kjærlighet. Er det så vanskelig å forstå? Vær glad for at mennesker finner seg livsledsagere og ektefeller og slutt å være så fordømmende til mennesker fra andre kultuerer og verdensdeler. Anonymkode: e96b5...0f3 Jeg er mann, og skrev kommentaren ut ifra min egen erfaring. Les Anonymkode: 00413...fe9 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #13 Skrevet 17. juli 2016 Velger Skandinaviske damer any day! De ser bedre ut, de er en de vakreste damene på planeten og de elsker meg! Anonymkode: 8cf03...419 11
Coronas Skrevet 17. juli 2016 #14 Skrevet 17. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter min erfaring og mening så er den største forskjellen at norske damer vil nyte sexen og har visse krav til partner, - med thai damene kan vi ikke forvente mer enn at de gjør det for penger, norsk pass eller "rik" mann. De er generelt sett (ikke alle, men de fleste) villig til å gjøre/la oss gjøre mer i senga, men det er ikke akkurat synonymt med at de er "bedre" enn norske damer, - enkelt og greit fordi de ikke gjør det for dem selv, men for mannen. Velger soleklart ei dame som har egne meninger og gjør ting for seg selv og har egne grenser, enn ei som er så unerdanig som de fleste u-land damene. Menn som ikke har mindreverdighetskompleker sitter ikke å rakker ned på norske kvinner fordi de har bein i nesa (se føler seg trua). Så foretrekker norske/selvstendige kvinner som nyter sexen. Anonymkode: 00413...fe9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #15 Skrevet 17. juli 2016 33 minutter siden, Jus sanguinis skrev: Hvorfor er årsaken til at noen kvinner gjør det bedre i senga enn andre kvinner, mer interessant for deg enn det faktum at noen kvinner gjør det bedre i senga enn andre kvinner? Personlig kan jeg ikke forestille meg noe mer patetisk enn å gjøre politikk ut av sengehalmen, og å velge/lyve om sine egne sengehalmpreferanser ut i fra politiske preferanser. Ekstra patetisk blir det også av det faktum at det ikke en gang gir deg større tilgang på sengehalmmoro, snarere tvert imot. Tenk heller på dine egne seksuelle interesser, og ta lærdom av det faktum at mannlige feminister faktisk skårer lavt på den kvinnelige attraktivitetsskalaen hva seksualitet angår. Jeg skrev ikke at de var bedre i senga, jeg skrev at noen av de i følge min erfaring er villig til å gjøre mer, som mest sannsynlig ikke gir dem så mye nytelse selv, og det i seg selv er ganske turn off for meg. Jeg svarte greit på HI, at jeg foretrekker å ha sex med norske kvinner og får mer nytelse ut av dette, enn med de thai damene jeg har vært med. Syntes kommunikasjon og ærlighet er viktig, og dette er norske bedre på (ikke alle, sier heller ikke at alle thai damer er slik, bare min oppfatning utifra min egen erfaring) Sier dog ikke at jeg ikke nyter sex med underdanige kvinner/thai damer, men om jeg måtte velge, hadde jeg valgt en gjennomsnittelig norsk kvinne. Dette har kun med seksuelle preferanser å gjøre. Det at du syntes det er patetisk at du mener at jeg lar mine politiske preferanser påvirke hva jeg sier jeg prefererer i "sengehalmen" er jo din oppfatning. Hva noen som ikke har noe å si i mitt liv har å mene om mine erfaringer og seksuelle preferanser er jo ikke relevant for meg. Jeg vil heller si at jeg syntes det er trist at du utrykker at du er imot likestilling av kjønn (det er feminisme). Det er også relativt trist at du tror at fordi jeg har de meningene jeg har og at jeg sier jeg heller vil ha en norsk kvinne (min preferanse) at jeg er mindre populær på markedet. Jeg forstår at du kanskje er litt usikker på din egen seksualitet dersom du har behov for å komme med "du får deg sikkert ikkenoe" med en gang noen kommer med erfaringer og meninger som du ikke nødvendigvis støtter. Jeg har ingen behov for å forklare deg hvor populær jeg er på market, fordi det er irrelevant i denne samtalen, men jeg kan fortelle deg at det ikke er noen grunn til bekymring på det området. Anonymkode: 00413...fe9 13
Gjest steinbukk79 Skrevet 17. juli 2016 #16 Skrevet 17. juli 2016 37 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Sjekk ut Thaifjord. Det er en hel bygd med mannfolk som helt genuint forelsket seg i dem. Mange av dem er skikkelig søte de altså, men ut i fra alle fordommene om dem så hører man jo mye rart om dem. Siterer noe i Thaifjord sitt tv-program på TVN var det vel: "Leif, han er så snill, men han skulle bare visst at jeg syntes han er drit dum i hodet, også sitter han der og skjønner ingenting jeg og venninnene bare ler av hele fyren". Så sto han dere leif der å lo da. Hahaha
Summer lady Skrevet 17. juli 2016 #17 Skrevet 17. juli 2016 34 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Sjekk ut Thaifjord. Det er en hel bygd med mannfolk som helt genuint forelsket seg i dem. Mange av dem er skikkelig søte de altså, men ut i fra alle fordommene om dem så hører man jo mye rart om dem. Siterer noe i Thaifjord sitt tv-program på TVN var det vel: "Leif, han er så snill, men han skulle bare visst at jeg syntes han er drit dum i hodet, også sitter han der og skjønner ingenting jeg og venninnene bare ler av hele fyren". Så sto han dere leif der å lo da. Ja jeg husker den episoden, fikk så vondt av han fyren. Mitt til da positive inntrykk av thailandske damer fikk seg en stor knekk. Skjønte da hvordan de kan være så blide og smile hele tiden, de bare passer på å gjøre det samtidig som de baksnakker.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #18 Skrevet 17. juli 2016 Jeg kom nylig hjem etter å ha vært 3 uker i Pattaya og kan definitvt skrive under på at thaidamer er MYE bedre i senga enn norske damer. De har bedre kropper og de gir bedre sex. Anonymkode: 33ab7...9fe
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #19 Skrevet 17. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kom nylig hjem etter å ha vært 3 uker i Pattaya og kan definitvt skrive under på at thaidamer er MYE bedre i senga enn norske damer. De har bedre kropper og de gir bedre sex. Anonymkode: 33ab7...9fe Du kan si at du mener ifølge din seksuelle preferanse at du opplever de som et bedre ligg. Du svarer subjektivt, ikke objektivt. Så de er ikke bedre i senga, du mener de er bedre i senga enn de norske du har ligget med tidligere. Anonymkode: 00413...fe9 21
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #20 Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan si at du mener ifølge din seksuelle preferanse at du opplever de som et bedre ligg. Du svarer subjektivt, ikke objektivt. Så de er ikke bedre i senga, du mener de er bedre i senga enn de norske du har ligget med tidligere. Anonymkode: 00413...fe9 Joda, skjønner det kan bli et for lite statistisk materiale til å si noe bastant. Nå hadde jeg likevel sex med 9 forskjellige thaidamer når jeg var i Pattaya. Og alle unntatt ei var fantastiske. Har hatt sex med ca 15 norske jenter før og kan definitivt ikke si det samme her. Så kan umulig være en tilfeldighet. ps. Dette var ikke prostituerte, men ons. Anonymkode: 33ab7...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå