Gå til innhold

Hot or not?


Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Kommer ann på om jeg har uniform eller ikke as! Legger meg på en glatt 9'er, men sklir fort av den plassen når jeg sklir ut av uniformen gitt..  :sjarmor:  

Btw greeny? du ligger da på en soleklar 27'er! ;) *håpe på mere lønn nå*  :sjarmor:

:Hehe: Men du har rett, rompa di er ganske lekker i uniform. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

leste at når man spør et representativt utvalg av en (amerikansk) befolkning, får du en rimelig normalfordelt spredning, bare at median/snitt/'mode' (norsk oversettelse anyone? husker ikke, pinlig) havner på 7, ikke 5!

dvs at (den amerikanske) gjennomsnittspersonen har en noe mer positiv vurdering av eget utseende enn objektive kriterier tilsier...

meg?

tja, 7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier mellom 6 og 7 i dag jeg. Endag jeg gidder å ordne meg mere og ikke skal på kveldsvakt,så er jeg nok Hottere enn nå :ler::ler2::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
leste at når man spør et representativt utvalg av en (amerikansk) befolkning, får du en rimelig normalfordelt spredning, bare at median/snitt/'mode' (norsk oversettelse anyone? husker ikke, pinlig) havner på 7, ikke 5!

dvs at (den amerikanske) gjennomsnittspersonen har en noe mer positiv vurdering av eget utseende enn objektive kriterier tilsier...

Mener du at gjennomsnittet havner på 7 eller at medianen er 7 ( dvs. det tallet som er i midten av tallrekken når man stiller dem opp i stigende rekkefølge)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Mener du at gjennomsnittet havner på 7 eller at medianen er 7 ( dvs. det tallet som er i midten av tallrekken når man stiller dem opp i stigende rekkefølge)?

Tror ikke det er store forskjellen mellom de to med en så liten skala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at gjennomsnittet havner på 7 eller at medianen er 7 ( dvs. det tallet som er i midten av tallrekken når man stiller dem opp i stigende rekkefølge)?

gjennomsnitt (aritmetisk) og medianverdi (50% over, 50% under).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...