Gå til innhold

Har alle snap?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snap og bruker det flittig. Bruker det ikke til nakenbilder etc. Synes det er gøy å få hverdagsbilder/snutter fra venner som bor langt unna for eksempel. Liker det mye bedre enn Facebook, på snap er man som man er og ikke sånne oppstilte bilder som det ofte er på fb. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordelen med snapping med ukjente er jo at du får et godt innblikk i hvordan han er. Viser han kuken etter første Snap er det jo bare å blokke han og gå videre til neste. 

Anonymkode: 77c34...770

Nei, de maser om bilder og det er jeg lei, så får jeg sinte meldinger fordi jeg ikke svarer, lager flere profiler fordi jeg sletter, klaging på at jeg ikke sender ofte nok eller blir skjelt ut for at jeg sletter de. Får jeg kuk-bilde sletter jeg jo selvfølgelig.

Anonymkode: 4bbad...ef1

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de maser om bilder og det er jeg lei, så får jeg sinte meldinger fordi jeg ikke svarer, lager flere profiler fordi jeg sletter, klaging på at jeg ikke sender ofte nok eller blir skjelt ut for at jeg sletter de. Får jeg kuk-bilde sletter jeg jo selvfølgelig.

Anonymkode: 4bbad...ef1

Hva i alle dager er dette for noen drittunger da? 

Anonymkode: 77c34...770

AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymkode: 88042...b9a

Gjest spicy91
Skrevet

bruker snap mye, kan dele hverdagen med venner og familie. en date avsluttet datingprosessen på grunn av sosiale medier .. jeg var for mob avhengig  :sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Driter i de useriøse, de påvirker ikke min hverdag sådan. Bryr meg ikke om de, de er fort ute av livet. 

Men når man har Snap og mange ting på sosiale medier og dater en fyr, blir det bare masse mas! "Send bilde. Hallo hallo hallo på tre forskjellige kanaler. Lik bilde mitt på Insta, svar meg på Snap, underhold meg med dagen din i tekst på messenger.... Nei faen ass.

Anonymkode: 8b3bf...104

Skrevet

Har snap, men er ikke så ivrig på å sende. Eventuelle dates er nok ikke de som først blir lagt til, for finnes ikke interessert i å snappe selfies av meg selv.

Synes det er utrolig koselig å få oppdatering av venner og familie som er spredt ut over hele landet i det daglig, og når folk er på ferie. Bedre med øyeblikksbilder på snap, enn oppstilte facebookbilder.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke, prøvd et par ganger men klarer ikke helt å skjønne greia med det.. Så har slettet det etter en dag eller to hver gang.

Anonymkode: 8666a...c6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...