Gå til innhold

Har alle snap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får høre et spørsmål fra flere menn om jeg har snap. Jeg ser på snap som noe useriøst, er det slik at de fleste har snap i dag? Hører at de sier: "har du ikke snap? det har jo alle". Hva bruker dere snap til? Nakenbilder? Jeg spurte hva de brukte snap til. Og svaret var: "vise kuken min". 

Anonymkode: bffe5...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker snap til å sende bilder og chatte. Alle mine nærmeste venner har det, synes det er effektivt nok kommunikasjonsmiddel. Men vi er i tidlig 20årene. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ikke snap. 

Kommer nok ikke til å få det heller, og hadde i hvertfall ikke delt den med hvem som helst.

Utrolig mange som bruker det til å sende drøye bilder av seg selv, og vet om mange menn som er gift som sender bilder av pikken sin. Mange jeg aldri hadde trodd sånt om, som venninner har fått drøye bilder/videoer av.

Endret av MissPierce
Skrevet

Har snap...Bruker det ikke..Skal jeg bruke snap hver dag så går visst mobilpakken min fort bort :fnise: 
Jeg får ofte bilder av peniser fra menn jeg så på som kompiser...Så...Det er lite koselig x)
Og når jeg snapper bilder av ting jeg holder på med, f.eks. "Fjelltur" og bilde av utsikten, så får jeg sure kommentarer på chat "Jammen, jeg vil ikke se på de bildene der ass, vil jo se deg...buhuhuhuhuhu"
Så endte opp med at jeg sletta snap og du finner bildene mine på instagram istedet...Er ikke så hypp på å ta en drøss med bilder av meg selv... Altså...Jeg forandrer meg ikke SÅ mye på 1 dag.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det, synes det fungerer fint som en slags "mellomkanal" hvis jeg er usikker på om jeg vil gi han nr mitt til å begynne med. Da kan vi kommunisere litt der først (Ikke sexsnakk eller dristige bilder) så får man mer følelsen av hvem personen er. På nettdating feks er man som regel anonym og da synes jeg heller det er bedre å gi snappen først før vi utveksler nr. 

Anonymkode: e7f65...228

Gjest Jorah Mormont
Skrevet

Jeg har ikke snap

faktisk er jeg ikke en gang sikkert på hva det er.

Skrevet
2 minutter siden, Jorah Mormont skrev:

Jeg har ikke snap

faktisk er jeg ikke en gang sikkert på hva det er.

Samme her.

Har fått mye pes for å ikke ha det. 

• Liker 1
Skrevet

Har passert 40 og har Snap som brukes daglig. Riktignok ikke pga singeltilværelsen da, men for å motta og dele hverdagsbilder med venner og familie. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg. Jeg har hatt det et par-tre ganger, men ender alltid opp med å slette hele appen fordi jeg har et par venner som sender intetsigende bilder i ett kjør. Kjedelig.

Mulig jeg hadde hatt det om jeg kunne unngått å ha de personene på lista mi, men jeg har ikke hatt appen lenge nok til å utforske om det går an å slette folk uten at de får vite at jeg har snap, bare ikke dem på lista mi. 

Anonymkode: 78963...6e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fått det nå, men jeg er jo en av de "siste" tydeligvis. Gir ikke snappen min ut til ukjente. Har ingen interesse av å sende masse bilder av meg selv til ukjente menn og jeg vil ikke ha penisbilder av de.

Anonymkode: 4bbad...ef1

Skrevet

Jeg har det ikke :danse:

Skrevet

Har men bruker den ikke. Har en bedre funksjon i å bruke sms og mms :) Datapakken bruker jeg til anna som er mer fornuftig.

AnonymBruker
Skrevet

Synes Snap er gøy. Fin måte å flørte på men er veldig tydelig på at jeg skal kjenne snoppen til duden i det virkelige liv før det er greit å få frekke snapper. Jeg vil ikke at han skal ødelegge hele spenningen med å vise meg stasen før sex. Da blir det ingen ting. Men det har kun vært en fyr jeg har hatt frekke snapper med. Veldig greit siden vi bodde et stykke unna hverandre. 

Men ellers bruker jeg Snap til å kommunisere med venner. Enkel og avslappet kommunikasjon. Jeg er forresten godt ferdig med 20-åra. 

Anonymkode: 77c34...770

• Liker 2
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 2
Skrevet

Har ikke snap, ønsker heller ikke å ha det! Får stadig vekk høre at jeg må skaffe meg det, og at jeg er rar:fnise: (Sikkert fordi jeg er 25, og ALLE som er rundt den alderen MÅ jo ha snap...)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Moonwalker skrev:

Snap er veldig greitt for å se hvordan fyren faktisk ser ut (opplever stort sett at bildene er litt mer representative når du får de der og da) når det kommer til en muligens date frå nettet. Også gjør det det ganske så lett å luke ut folk som bare er ute etter sex om en ikke ser etter det. Ser jo kjapt det om en plutselig får uoppfordrede nakenbilder med en gang. 

Det kan også være ganske så anonymt om en vil, da en slipper dele fullt navn eller nr.

Det er forsåvidt sant, men har så dårlig erfaring med å dele ut sosiale medier til ukjente menn :P Bare positive erfaringer?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forsåvidt sant, men har så dårlig erfaring med å dele ut sosiale medier til ukjente menn :P Bare positive erfaringer?

Fordelen med snapping med ukjente er jo at du får et godt innblikk i hvordan han er. Viser han kuken etter første Snap er det jo bare å blokke han og gå videre til neste. 

Anonymkode: 77c34...770

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det ikke. Prøvde en gang, men ser ikke morsomheten i det. Slettet det. Bedre med messenger og slikt.

Kanskje jeg er gammeldags... ?

Gjest Linaria
Skrevet

Har det installert fordi søstera mi bruker det og slik får jeg sett hva hun holder på med, men bruker det ikke selv. Skjønner ikke vitsen med å ta bilder som bare skal forsvinne igjen, og ville aldri sendt nakenbilder. Svært lite interessert i bilder av kuk også. Har litt følelsen av at om jeg hadde gitt snappen min til noen på Tinder, f.eks. ville de begynt å mase om nakenbilder.

Skrevet

Har det installert, men ser ikke helt poenget. Bruker heller fjesbok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...