Gå til innhold

Shopping i Gøteborg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Klips, ikke inlogget

har lagt ut denne på reiseliv, men prøver her også for å få enda flere tips.

Skal til Gøteborg neste helg, og vil gjerne shoppe litt som ikke fins i Oslo. Er vanligvis en HM, Oasis, Bianco jente, men ønsker å komme hjem med noe ikke alle andre har likt av. Gjerne litt tøffe, rocka klær (skapet trenger et lite løft!)

Tips, anyone???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Kookai! Prøv der! Nydelige klær!

Men så var det jo det store spørsmålet om hvor det lå da... Var i Gøteborg i fjor, men noterte liksom ikke ned hvor alle butikkene lå heller da. Ellers har jo Benneton et godt utvalg der borte. Prøv også Indiska, mye kjekt å finne der og!

Men så hører jeg jo til den delen av befolkingen som er fornøyd når jeg finner noe som er svart da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Gleder meg, spesielt til Indiska, har sjekket ut nettsiden deres, ser jo ut til å ha alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest murstein...

hej...jeg var i gøteborg i sommer og fant mye stilig i bak gatene...anbefaler deg å ta deg turer dit...ikke hele tiden gå etter hovdgatene...og så må jeg jo bare anbefale nordstaden da...et stort kjøpesenter der du finner ALT ! her er noe for enhver smak&stil...

så da vet du jo det da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er ikke så kjent i Gtb at jeg egentlig vet hva som er bakgatene og hva som er hovedgatene.

Vi holdt oss mest i området rundt domkirken + opp mot Nordstan (men det senteret ble litt for stort på toppen av de vanlige gatene, kanskje hvis vi har bedre tid neste gang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tips:

Dra innom turistinformasjonen/hotell/camping etc. i Gb og få deg et besøkskart/sentrumskart. Det er vel noe de fleste av byene har...også Oslo.

God tur...kos deg!

Hilsen TBee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klips, ikke innlogget

Jeg har allerede et kart.

Men hva som defineres som hovedgater/bakgater vet jeg fremdeles ikke. Skjønner jo at de største er hovedgater, men fx. Kungsgatan, er det en hovedgate? Eller tenker du på området rundt Linnegatan eller Haga? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Var i stockholm nå, og fant INDISKA. Bra butikk(for de som liker den stilen). De åpner 3 butikker i Oslo-området til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...