Spikes Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Headingen sier sitt regner jeg med? Noen med erfaring, eller en fantasi de har lyst til å dele? Selv er vi et par som fantaserer om dette.
Lawyer Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Jeg fantaserer mye om det. Har gjort det i noen år. Først og fremst en dame sammen med meg og sambo. Han er selvfølgelig med på det;) Men han orker ikke tanken på at en mann skal røre meg;)
Gjest Fjott Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Nja, jeg har litt vanskelig med å se at det skal være helt enkelt å finne et par hvor kjemien stemmer for alle. Det er nok lett at det kan stemme for to av dem, og muligens at det kunne vært aktuelt med trekant - men fjerdeparten er mer vrient å få til.
Snurri Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Fantasi, ja. Men jeg tror neppe det hadde funka så bra i virkeligheten... ;-)
Maus Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Om du ikke kan distansere sexen fra de dype følelsene er det uansett ikke noe gang i partnerbytte. Planen er vel å gå hjem med kjæresten sin (?) så det er begrenset hvor mye kjemi man trenger. Dere er der for å pule. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 22 timer siden, Spikes skrev: Headingen sier sitt regner jeg med? Noen med erfaring, eller en fantasi de har lyst til å dele? Selv er vi et par som fantaserer om dette. Kun i fantasien og jeg tror det er best i fantasien. OM man gjennomfører noe slikt, så kan det skade forholdet, oeg jeg vet jeg vil føle meg skitten etterpå. Jeg er liksom sånn som tror alle leser tankene mine... uff... nei ville ikke gjort det på rett. Anonymkode: 3694b...04c
Spikes Skrevet 21. juli 2016 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2016 Tror du ikke at det kan gjøre forholdet ennå sterkere? Hvorfor ikke leve ut fantasiene?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #9 Skrevet 21. juli 2016 For vår del gjorde det både samliv og sex sterkere og bedre, men så fikk hun også oppfylt en dobbel fantasi. Anonymkode: cebd5...2f0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #10 Skrevet 21. juli 2016 Med ekskona opplevde jeg både trekant med en ekstra jente, og sex med et annet par, i samme seng. Altså ikke "partnerbytte" i separate rom. At hun nå er en eks, har ingenting med dette å gjøre. Og med den nåværende kjæresten har vi hatt trekant med to forskjellige menn. Og forholdet er minst like bra nå, som før vi startet med dette. Bare spennende og moro, sålenge man er trygg på seg selv og hverandre Anonymkode: 71675...fd9
EEØm Skrevet 21. juli 2016 #11 Skrevet 21. juli 2016 Vi har prøvd og det gikk veldig bra, er absolutt noe vi vil fortsette med. Men det er ikke for alle, og det må selvfølgelig være stor forskjell på sex og følelser. Det føles derfor mest ufarlig å gjøre dette med folk vi ikke kjenner. Vi snakket sammen på forhånd og var oppmerksomme på hverandre underveis. Vi har fantastiske samtaler med mye latter etterpå, og vi får enda mer lyst på hverandre, og blir knyttet enda sterkere sammen.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #12 Skrevet 21. juli 2016 Den 7/16/2016 at 10.50, Lawyer skrev: Jeg fantaserer mye om det. Har gjort det i noen år. Først og fremst en dame sammen med meg og sambo. Han er selvfølgelig med på det;) Men han orker ikke tanken på at en mann skal røre meg;) At du gidder. Typisk eksempel på dame som desperat gjør alt for å blidgjøre typen. Og så får han lov å bestemme at neida, ingen annen mann skal få knulle deg. At du finner deg I det.....Stusslig . Anonymkode: 34972...a04
Gjest Fjott Skrevet 21. juli 2016 #13 Skrevet 21. juli 2016 (endret) Den 17 Jul 2016 at 2.06, Maus skrev: Om du ikke kan distansere sexen fra de dype følelsene er det uansett ikke noe gang i partnerbytte. Planen er vel å gå hjem med kjæresten sin (?) så det er begrenset hvor mye kjemi man trenger. Dere er der for å pule. Det er jo og noe som heter personlig og seksuell kjemi. Som endel verdsetter og har som et visst krav. Ellers kunne man jo ha pult hvem som helst, noe endel jo gjør - men ikke alle. Poenget for noen er bra sex, ikke bare sex. Endret 21. juli 2016 av Fjott
Lawyer Skrevet 21. juli 2016 #14 Skrevet 21. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du gidder. Typisk eksempel på dame som desperat gjør alt for å blidgjøre typen. Og så får han lov å bestemme at neida, ingen annen mann skal få knulle deg. At du finner deg I det.....Stusslig . Anonymkode: 34972...a04 Hvor står det at dette er for å blidgjøre han? Og desperat? Du har tydeligvis lest noe imellom linjene her. JEG har lyst, for MIN egen del og prøve med en dame til. Og seff hadde han ikke hatt noe imot det. Men aldri blitt noe av og han har aldri spurt om det. Vi har vært sammen i en mannsalder så ingen som er desperate her. Og begge er ganske så tilfredse i utgangspunktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå