Gå til innhold

15 åring rømte med chatte venn.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe...likte lurespørsmålet ditt... men som regel er det jo ungjentene som er de initativrike...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jau jau care, er 17 år selv og kanskje i den målgruppen du sikter til? Tillat meg å snu på ditt spørsmål. Ville jeg gått ut med noen av dem som er her inne på KG?

Og av de mannfolkene som er her, kan jeg ikke si at jeg vil gå på date med noen av dem... Har vel nok med min egen gosse... Men hvis jeg hadde vært singel... njaaa. Liker best "in real life" jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care...jeg skjønner at du driver å fisker.... kaster garn vil jeg heller si...røkketråler..

Men heldigvis er min munn forseglet og nøkkern er lagt i ei kiste kasta på sjø'n.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror egentlig ikke det skjønner du Care.... jeg vet at damer klarer å lage historier om absolutt alt mulig rart som ikke har (eller har svært liten) relevans med viktigheter.

Men skal jeg være ærlig her, så tror jeg neppe at jeg ville blitt lurt av ei ungjente på femten til å drive å kjøre henne hvorhen hun vil.

Er vel ganske innkjørt på det faktum at jeg vet hvor luredreiersker kvinner kan være....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke det slik at det er jenta som her lurere mannen. Men heller omvendt. :blunke: Tror nok en voksen mann har mer overtak på en 15- års gammel jente enn omvendt. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nok at jenta var veldig dristig her, hun hadde jo ikke møtt mannen.

Samtidig er ikke dette måten å gjøre det på fra hans side heller.

Jenta er jo bare 15 også..

Waco, jeg har levde i mange år som mann, men "skiftet side", og angrer ikke! Kvinner er ikke så ille som du tror. Jeg vet det, jeg har prøvd begge sider.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femten år...konfimert. Vet om femtenåringer som har fått barn. Vet om femtenåringer som drar alene til utlandet.

Så skal dere lage krisemaksimeringshistorie ut av at en femtenåring som sitter på i en bil???????

Nei la oss ta sorgene på forskudd dere.

Ting blir litt lysere da.

Hege, jeg tror nok ikke alle damer heller er sleipe, Waco er nok litt mer oppgitt over avisers ensidige fokusering på jenter som alltid offer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt 2 stk fra KG!

@lfakrøll og Angel.

2 fantastiske jenter som jeg setter meget stor pris på! Først snakket vi masse via mail, telefon og MSN, før vi avtaltes å møtes hos meg. Vi hadde en utrolig festlig helg, og jeg vet vi kommer til å møtes igjen.

Jeg skal bare gifte meg først! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at der her inne er svært opptatt av alder...

Hvis gubben liker femtenåringer, og femtenåringen trenger litt spenning i hverdagen, kan jeg ikke se noe galt overhodet i at de skulle få lov å utforske hverandre...

Rødhette

*rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...