theanedre Skrevet 15. juli 2016 #1 Skrevet 15. juli 2016 Hei! Er ei jente på 20 år som tenker å reise litt rundt i verden til neste år(usikker på når neste år, men tidligst januar/februar og senest sommeren). Jeg er veldig glad i å ta bilder og vil gjerne kunne fotografere litt(mye) gjennom turen. Vil også oppleve nye kulturer og gjerne jobbe som frivillig for forskjellige organisasjoner for å lære og se mer enn hva jeg vanligvis gjør. Gjerne ta kontakt! :-)
Aviale Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 Jeg skal reise til Sør-Amerika neste sommer, og til Cuba Jente, 23. Tenker å bli borte 1,5-2 måneder og reiser tidligst rundt 1. juni, men det blir kanskje litt sent for deg? Hvis du vil reise sammen med flere andre kan du se om Kilroy har ledig på "jorda rundt"-turene sine, da blir du kjent med nye du kan reise videre med. Ellers har f.eks Vagabond (reiseblad) en gruppe på facebook som heter noe sånt som "vagabond reisevenn" der du kan spørre om tips/noen å reise med.
Martehelene Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Hei jeg er en jente på 20 som skal backpacke Oseania og Asia en gang etter februar i år, tenker å reise så lenge pengene strekker til. Hadde vært gøy med en reisevenn!
Superblomst Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 (endret) Hei! Jeg tenker ta meg en Asiatur i starten av April. Rop ut om du (som leser dette) vil være med på deler av turen, er superfleksibel på reiserute :D Endret 6. mars 2017 av Superblomst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå